13 Reacties

16 dagen geleden

Dit is wat we tot nu toe hebben opgeschreven 😂

16 dagen geleden

Ik hoor van vrienden dat ze spuugdoekjes en monddoekjes niet gebruikten, alleen hydrofiele luiers of die grote. Wij hebben een paar grote (2 of 4 geloof ik) en een stuk of 10-12 luiers. Ik moet dat nog even checken met de lijst van de kraamzorg. Badcape hebben we er 2 volgens mij. Washandjes hebben we er nu 6, maar kraamzorg adviseert 8. Mutsjes heb ik er nu 4 geloof ik. Als ik nog tijd en energie heb, haak ik er nog een paar waarschijnlijk . Sokjes denk ik 8 paar ongeveer en van die zachte sloffen/schoentjes ook 3 paar geloof ik waarvan 2 zelf gemaakt. Krabbetjes hebben we niet. We wonen wel op 10 minuten loopafstand van kruidvat, zeeman en Etos dus hebben zo iets bijgehaald als dat nodig is.

16 dagen geleden

Reactie op Elizakevin

Dit is wat we tot nu toe hebben opgeschreven 😂
Jij hebt wel veel rompertjes in maat 50🙈

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Jij hebt wel veel rompertjes in maat 50🙈
Klopt😂 ondertussen zijn er nog een paar in maat 56 bij gekomen😂

16 dagen geleden

Reactie op Elizakevin

Klopt😂 ondertussen zijn er nog een paar in maat 56 bij gekomen😂
Waarom.zoveel in 50? Verwacht je een kleine baby🙈

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Waarom.zoveel in 50? Verwacht je een kleine baby🙈
Niet dat het erg is ofzo hoor haha maar ik haal juist weinig in 50. En veel in 56

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Waarom.zoveel in 50? Verwacht je een kleine baby🙈
Neee niet eens😂 is gewoon zo gekomen in begin😂😂

16 dagen geleden

Reactie op Elizakevin

Neee niet eens😂 is gewoon zo gekomen in begin😂😂
Oh hahaha

16 dagen geleden

Reactie op Elizakevin

Neee niet eens😂 is gewoon zo gekomen in begin😂😂
Ik betrap me zelf er ook op teveel te kopen hoor haha. Ik dacht als je nou elke keer wat koopt scheeld dat een hoop. Alleen denk dat ik nu meer kwijt ben dan dat ik het meteen had gekocht 🙈. Je blijft leuke dingen zien 😂

16 dagen geleden

15 hydrofiele doeken 3 grote hydrofiele doeken 5 hydrofiele washandje 2 lange arm washanden 2 badcapes 12 spuugdoekjes 6 mutsjes 5 sokjes Geen krabwantjes

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Ik betrap me zelf er ook op teveel te kopen hoor haha. Ik dacht als je nou ...
Precies HAHAHA

16 dagen geleden

Reactie op 71124

Niet dat het erg is ofzo hoor haha maar ik haal juist weinig in 50. En veel ...
Mijn eerste was heeeeel gemiddeld bij de geboorte, 53cm en 3740KG en geef toch zeker een dikke maand in maat 50 gezeten. Dus hier ook redelijk veel rompers is maar 50…

16 dagen geleden

Dit is mijn lijstje, maar heb nog wel wat dingen die ik bij moet of wil halen