13 Reacties

1 fles met warme koemelk voor het slapen gaan. Overdag drinkt hij alles uit een beker. Maar voor de nacht nog 1 flesje anders wil hij echt niet gaan slapen.

4 dagen geleden

7u bv 13u flesje 19u bv Nacht 3-4x flesje of bv (wisselen af)

Reactie op EnthousiasteMirage693724

1 fles met warme koemelk voor het slapen gaan. Overdag drinkt hij alles uit ...
En hoeveel geef je hem dan? Hier ook alleen nog 1 avondfles en ik geef hem dan 240cc. Ik vroeg mij af of dat teveel is

Reactie op FantastischeMuzieknoot787716

En hoeveel geef je hem dan? Hier ook alleen nog 1 avondfles en ik geef hem ...
Maximaal 150cc anders is hij zeiknat in de ochtend. Dat trekt zijn luier niet 🤣 hij heeft voor de nacht al een maat grotere luier. Maar geven we meer piest hij alles onder. 🙈

4 dagen geleden

Ochtend 180 kunstmelk Na lunch beetje koemelk (ene keer wel andere keer weigert hij) Voor slapen drinkt hij alleen als hij niet zoveel gegeten heeft, dus ook wisselend. Dus eigenlijk nog alleen de ochtendfles echt vast

4 dagen geleden

Alleen nog voor het slapen 1 fles van 180 ml+ 6 schepjes, geitenmelk. Met lunch een bekertje melk bij het eten.

3 dagen geleden

Hier niks meer, sinds hij ongeveer 12,5 maand is. Hij eet gemakkelijk en goed vast voedsel. Dus gewoon mee gestopt & gedraagt (en slaapt) niet anders dan daarvoor.

3 dagen geleden

7/8 uur borstvoeding 13:30 uur borstvoeding 19/00/ 19:30 uur borstvoeding En dan nog 1x in de nacht borstvoeding

3 dagen geleden

7u fles 180 cc en rond 15.30/16.00u 180 cc. Kinderarts zei dat het prima is om nog even lekker zo te blijven geven

3 dagen geleden

Rond 19:30 uur voor het slapen gaan 150ml (5schepjes) Verder drinkt hij gedurende dag water uit zn fles. Drinkt niks uit een beker.

3 dagen geleden

Geen. Vanaf 1 jaar naar beker koemelk overgestapt. In de ochtend en in de middag voor het dutje.

3 dagen geleden

Hier nog 7 a 8 x borstvoeding in 24 uur

3 dagen geleden

In de ochtend een fles 150 ml. Doe sinds een paar dagen 120 met 4x poeder en dan aanvullen met volle melk. En in de avond nog een fles van 120 of 150, afhankelijk van hoeveel ze gegeten heeft met avondeten. Ze is nu een paar dagen niet fit met veel diarree dus heeft ze in de middag nog een fles erbij gehad maar daarvoor al 2 maanden niet de middagfles.