35 Reacties

11 dagen geleden

Ik! Nu 39+2 en 0 teken van een beginnende bevalling. Maar ook liefst thuis in bad. Zou het zo mooi vinden als ons dat gaat lukken. Bad is al proef opgezet en alles staat helemaal klaar. Jij ook van de 1e?

11 dagen geleden

Ik ben gisteren thuis bevallen! Een prachtige maar heel intense ervaring. Dat kwam vooral doordat het persen niet helemaal van een leien dakje ging. Maar door het vertrouwen van de verloskundige is het alsnog gelukt! Het bad was inderdaad een fijne afwisseling.

11 dagen geleden

Ik ben op 10 november van m’n tweede meisje bevallen. Allebei thuis in (eigen) bad. Super fijn vond ik beide keren! Dit keer hadden we ook een Bevalbad gehuurd, maar niet opgezet. Ik vond ons bad gewoon heel fijn vertrouwd en stevig voelen. Hoop dat jij en jullie ook een hele fijne thuisbevalling krijgen!’ 🥰

11 dagen geleden

Hier 40+3 en ik zou ook graag thuis in bad bevallen. Ik heb ook een bevalbad gehuurd. Er zijn alleen nog geen tekenen dat meneer of mevrouw er aan komt 😅 Wachten duurt lang.. Ik moet vanmiddag naar de verloskundige en dan maar eens kijken hoe het er voor staat.

11 dagen geleden

Ik ook! Vandaag 38+3 en het rommelt een beetje al dagenlang maar ik denk dat ons meisje met de volle maan zal komen, haha 😃 Hoe dan ook wij gaan thuis en in bad bevallen, ik heb hiervoor keihard gestreden tegen alle protocollen dus ik hoop dat het ons nu ook wel gaat lukken 🤞🏼☺️

11 dagen geleden

Vandaag 39 weken en ook van plan te bevallen in bad. Het rommelt voornamelijk in de avond. Zondag wordt ik gestript. Voor nu nog geen ontsluiting, alhoewel er wel een vingertopje openstaat. Spannend!

11 dagen geleden

40 weken vandaag en wil ook heeel graag thuis in bad bevallen! We hebben een bad gehuurd en alvast proef opgezet een paar weken geleden. Eerste kindje.

11 dagen geleden

Van onze eerste thuis bevallen 2 jaar geleden. Ging te snel voor het bad dus dat is niet gelukt. Hopelijk nu een nieuwe poging in bad. Nu 39.5. Vorige bevalling was 41.0 dus ik gok dat ik nog wel ff mag wachten…

11 dagen geleden

2 jaar geleden thuis in een gehuurd bevalbad bevallen van ons 1e kindje. Nu 37+4 en het gehuurde bevalbad staat wederom klaar. Hoop dat het nu weer lukt!

11 dagen geleden

Ik heb de eerste keer in het ziekenhuis bevallen. Hopelijk lukt het deze keer wel thuis.

11 dagen geleden

Ik! Ook precies 39 weken en heb het Bevalbad thuis staan. Vorig jaar van mijn zoontje in bad bevallen poliklinisch. was een prettige ervaring en daardoor ook het vertrouwen dat het thuis in bad ook moet gaan lukken😊

11 dagen geleden

Hier 38+5 vandaag en ook de wens om thuis in bad te bevallen. Het bevalbad is binnen, maar nu nog zorgen dat het op tijd klaar staat. Vorige bevalling ging heel snel én we hebben een warmtepomp waardoor we maar 200 liter warm water hebben en er kan 400 in 😅 dus waterkokers klaar gezet en extra pannen om water in te koken. Ik zie het helemaal gebeuren dat ik straks eerder ben bevallen dan dat bad vol zit 😂

11 dagen geleden

Yes ik wil ook weer graag thuis bevallen! Nu met bad, kleine zit alleen nog lekker… vandaag 40+1

11 dagen geleden

Reactie op mkglsbrgn

Hier 38+5 vandaag en ook de wens om thuis in bad te bevallen. Het bevalbad ...
Wij hebben ook een warmtepomp. Misschien een tip, mijn vriend heeft de temperatuur van het buffervat met 10 graden verhoogd laatst. Dit betekent dat je water in het buffervat 10 graden warmer wordt verwarmd dan normaal en dus meer kans hebt dat je voldoende warm water hebt 😊

11 dagen geleden

Zouden jullie nog aanraden om een TENS te huren?

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Ik had het bij de eerste wel, maar doe het nu niet. Voegde voor mij persoonlijk weinig toe..

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Mijn vk gaf aan wel een TENS te hebben dus mocht ik er behoefte aan hebben, kon ik die van hen gebruiken. Alleen de stickers werden dan apart in rekening gebracht

11 dagen geleden

Ik ben gisteren in ons eigen opblaasbare bad (Tubble) bevallen! Meteen bij de eerste weeën opgezet en gevuld want mijn eerste bevalling ging ook heel snel. Ik heb de weeën in bad opgevangen en onze dochter is ook in bad geboren. Echt een droombevalling 🥰

11 dagen geleden

Reactie op citroenxd

Wij hebben ook een warmtepomp. Misschien een tip, mijn vriend heeft de temp ...
Ah dat is een goede tip, dank je! Meteen doorgestuurd naar mijn vriend

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Bij mij werd hij vergoed door de verzekering, dus heb er een gekocht, maar nog niet geprobeerd