35 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op mkglsbrgn

Hier 38+5 vandaag en ook de wens om thuis in bad te bevallen. Het bevalbad ...
Wij hebben ook de instellingen aangepast en op de hoogste temperatuur gezet (60 graden) ipv de 48 normaal. Dit scheelt weer en kun je dan aanvullen met koudwater…!

11 dagen geleden

Hier ook van plan om weer thuis in bad te bevallen. Nu 39+6, vorige keer op de valreep nog thuis gelukt met 42 weken.

11 dagen geleden

🙋🏼‍♀️ Van onze eerste in juli 2022 thuis bevallen (bevalbad opgezet, onsluitingsweeeën in opgevangen, maar erin bevallen lukte niet toen) nu gisteren bevallen van de tweede, ook wederom thuis en nu ook wel in bad kunnen bevallen 🙂

11 dagen geleden

Ik ben nu 39+5 van de eerste en wil ook graag thuis. Heb een bad gehuurd en een TENS gehuurd. Natuurlijk staat de vlucht koffer ook klaar, maar 🤞🏻dat we gewoon lekker thuis mogen. Geen medische indicaties of gekke dingen dus wie weet 🥳

11 dagen geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik! Nu 39+2 en 0 teken van een beginnende bevalling. Maar ook liefst thuis ...
Jaa ook de eerste zo spannend! Heb nu weer wat gerommel ben aan t timen hoop dat het op gang komt!!

11 dagen geleden

Reactie op jetskexx

Ik ben gisteren thuis bevallen! Een prachtige maar heel intense ervaring. ...
Gefeliciteerd!!♥️♥️ Wat fijn dat het uiteindelijk is gelukt en hoop dat je er positief op terug kunt kijken! Dikke knuffel mama!

11 dagen geleden

Reactie op Georgina R

Ik ook! Vandaag 38+3 en het rommelt een beetje al dagenlang maar ik denk d ...
Omg ik denk dus ook dat het vrijdag bij volle maan zo ver zal zijn al hoewel ik nu al aan t timen ben omdat ik lichte weeen voel..

11 dagen geleden

Reactie op Laian

Vandaag 39 weken en ook van plan te bevallen in bad. Het rommelt voornameli ...
Spannend! Ik heb dus dat open vingertopje gebeuren al 3 weken😱.. Zit ook te denken om te laten strippen als t deze week niet gebeurd..

11 dagen geleden

Reactie op mommyCey

Spannend! Ik heb dus dat open vingertopje gebeuren al 3 weken😱.. Zit ook ...
Voor jou ook spannend! Gek genoeg stelde verloskundige jet zelf aan om deze week te laten strippen... hihi

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Zouden jullie nog aanraden om een TENS te huren?
Ik vond het fijn dat ik de boostknop in kon drukken als ik een wee kreeg, maar vond het niet per se de pijn wegnemen. Als het wordt vergoed zou ik het zeker wel doen, baadt het niet dan schaadt het niet!

11 dagen geleden

Ik ben nu 39+1 en wil wel weer graag thuis bevallen ❤️ maar vind bij de vorige bevalling het bad echt helemaal niks 😆 dus ben benieuwd wat ik deze keer fijn vind. Overigens vond ik de yoga bal echt een uitkomt 🥰 samen met een warme kruik

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Ik heb het zelf niet gedaan maar baad het niet dan schaadt het niet. Het is zo verschillend wat mensen fijn vinden ☺️

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Ik heb zowel het bevalbad als een tens via marktplaats gekocht, met(via marktplaats ) nieuwe hoes voor het bad en nieuwe stickers voor de tens. Kan ik het na de bevalling weer doorverkopen en betaal ik dus alleen voor de hoes en de stickers.

11 dagen geleden

Reactie op susu858

Het gaat mijn eerste bevalling zijn en het leek me wel fijn om dan hierin de keuze te hebben op het moment zelf.

10 dagen geleden

Ik ben thuis bevallen, had een bevalbad èn de TENS. Vond de TENS heel fijn voor de rug weeën en het bevalbad is oprecht ontspannend en fijn voor het gemak van verschillende houdingen en kunnen 'hangen'!!