358 Reacties
één maand geleden
Vandaag 33+1 en onze jongen wordt nu op 1900gram geschat een groot verschil met vorige week dan was het nog maar 1470gram wel bij een andere gynaecoloog ook. Voorlopig schatten ze dat ons baby’tje net geen 3000gram zal wegen met de uitgerekende datum.
één maand geleden
Reactie op eviimilano
Vandaag 33+1 en onze jongen wordt nu op 1900gram geschat een groot verschil ...
Oh fijn dat het toch wel hoger ligt! Op welke p waarde zat je nu?
één maand geleden
Reactie op Zaralizzy12
Oh fijn dat het toch wel hoger ligt! Op welke p waarde zat je nu?
De p waarde weet ik niet maar kindje groeit wel mooi volgens zijn eigen curve mogen niet klagen komt de laatste weekjes al meer en meer aan 😊
één maand geleden
2040 gram bij 34 weken de verwachting bij 40 weken was zo’n 3/3.1 kilo
één maand geleden
Met 33+5 weken 2300 gram, nu aankomende donderdag met 35+6 weer een groeiecho. Ik ben heel erg benieuwd want mijn dochter nu anderhalf jaar oud woog bij de geboorte met 39 weken maar 2500 gram en was te klein. Nu bloedverdunners die mijn placenta beter laten werken maar vind elke groeiecho spannend zou ze wel blijven groeien..
één maand geleden
33+3 en 1990 gram, zit op P18. Volgende week met 35+2 weer een nieuwe groeiecho. Best spannend omdat ik naar het ziekenhuis ging voor een CTG ivm minder beweging. Eerder wisten we niet dat de baby kleiner was. Kleine beweegt nu gelukkig weer goed, maar krijgen nu dus nog wel een extra echo