358 Reacties

één maand geleden

Reactie op Annies90

Net een echo gehad met 35+2. Het gewicht van ons meisje geschat op 2150 gra ...
Het is en blijft een schattig. Ken 2 meiden waarbij hun baby 4+ kilo werd geschat voor de geboorte, beide tot 40wk voldragen en lichter dan 3kg 🫣

één maand geleden

Reactie op Annies90

Vandaag met 36 weken echo gehad en werd geschat op 2358 dus ook een kleine meid maar wel binnen de curve. Lees hier ook vooral grotere baby's terug.

één maand geleden

Vandaag met 36+2 zit hij op 2975 gram. Heel mooi gemiddeld zei de verloskundige, P61!

één maand geleden

Hier een flinke meid, vandaag met 33+5 rond de 3kilo geschat. Vooral lange benen maar met een vader van 2 meter hadden we niet anders verwacht😂

één maand geleden

Reactie op Annies90

Zojuist een echo gehad met 35+4 en onze meid werd ook op de 2200 gram geschat.

één maand geleden

Vandaag groeiecho gehad met 34+4 en geschat op 3064 gram 🙈

één maand geleden

Reactie op Xcharrie

Vandaag groeiecho gehad met 34+4 en geschat op 3064 gram 🙈
Ik had met 33 weken een groeiecho en toen woog hij 2,5 kg. Dat vonden ze nog net kunnen.. wat zeiden ze tegen jou ben ik nu wel nieuwsgierig naar want ik denk dat ik inmiddels ook wel op de 3kg zit..

één maand geleden

Dinsdag een groeiecho gehad met 33 weken en geschat op op 1,7kg. Dat is groter dan mijn andere twee baby's in deze week werden geschat :)

één maand geleden

Reactie op sv11

Ik had met 33 weken een groeiecho en toen woog hij 2,5 kg. Dat vonden ze no ...
Ik heb volgende week pas weer een afspraak. Voor nu werd ik gebeld dat ik een suikertest moet doen, heb ik bij de eerste ook gedaan en die was toen prima. De verloskundige gaf aan dat ik waarschijnlijk gewoon grote babys maak 🤭 Ik hoop zelf dat ik niet tot de 40 weken door hoef te lopen, maar ik met 38 weken ingeleid kan worden ivm de grootte.

één maand geleden

Reactie op Xcharrie

Ik heb volgende week pas weer een afspraak. Voor nu werd ik gebeld dat ik e ...
Ja duidelijk! Hoop het ook voor je haha🙈 Bij mij hadden ze ook gecontroleerd op suikertest maar dat was hem niet.

één maand geleden

Ons baby'tje werd gisteren bij 36+4 op 3700 gram geschat. Valt overal buiten de curve. We krijgen gesprekken over inleiden volgende week en als goed is wordt ze voor de 38 weken gehaald.

één maand geleden

Vorige week een echo gehad en werd met precies 32 weken op 2,300kg geschat. Als ik zo 200gr per week bijtel kom ik precies op het gewicht van ons eerste zoontje uit bij de bevalling. Ben benieuwd 😅

één maand geleden

Vandaag een groeiecho gehad met 34+5 en ze weegt 2270gram

één maand geleden

Vandaag 33+6 en baby is nu geschat op 2750gr! Verwacht wordt dat hij rond de 4kg is bij 40 weken

één maand geleden

Reactie op Sunny-in-Perth

Dinsdag een groeiecho gehad met 33 weken en geschat op op 1,7kg. Dat is gro ...
Toevallig ik ook met 33 weken 1750

één maand geleden

35.4 weken en 2900 gram.

één maand geleden

37 weken 3089 gram

één maand geleden

Bij ons in het ziekenhuis zeggen ze dat niet eens meer omdat het zo’n slechte schattig is. De metingen van de grootte van schedel, buikomtrek en femur zijn wel betrouwbaar. Ze hadden mijn eerst zoon ingeschat op over 4 kilo maar hij was 3,3. Hij was gewoon heel lang (53cm) en slank.

één maand geleden

Met 33+6 nu 2,3kg geschat. P49 dus perfect gemiddeld 🥰

één maand geleden

34+6 nu en 2,9 kg geschat🤓