358 Reacties
één maand geleden
Reactie op Miiandii
Word je ingeleid? Onze jongen is ook aan de grote kant… morgen weer een ech ...
Same same hier! Ben nu 35,5 en op 33 weken was de man ook al 2,8kg met p96. Donderdag ook weer controle, ben benieuwd hoeveel hij dan geschat wordt. Hoop ook zeker niet op inleiden, eerst eens rustig aan de 37 weken afwachten 🙏🏼 volg je gevoel en vertrouw op je lichaam 🫶🏼💪🏼
één maand geleden
Reactie op Eerstekleintje
Vandaag weer extra groeiecho gehad (want 1e kindje geboren met 41 weken P6, ...
Ik heb de check ook gehad. Bij mij was alles goed behalve hoeveelheid vruchtwater. Die was onder het minimum.
Vinden ze jouw kindje ook aan de lichte kant?
Benieuwd naar de terugkoppeling donderdag..
Hoeveel woog jouw baby met 33 weken?
Succes donderdag 🍀
één maand geleden
Reactie op Love27
Onze babygirl van 33 weken is 1800 gram.
Volgens mij een kleine baby?
Hope ...
Onze is met 33+4 1640 gr. ik sta ook onder controle bij de gynaecoloog en kreeg gister zelfs te horen dat hij misschien met 37 weken al gehaald kan worden als de groei niet verder gaat..
één maand geleden
Reactie op kaytea
Onze is met 33+4 1640 gr. ik sta ook onder controle bij de gynaecoloog en ...
Ik had dit ook! P2 ongeveer. Kleine man is van w33 naar nu 35+1 gegroeid naar P5. Geschatte gewicht van 2100gr.
Hier nog twee weken + controles afwachten en dan ná 37 weken kijken hoe of wat. Eerst was het ook het idee om bij 37 al in te leiden, nu kijken we weer twee weken verder. Spannend, maar zo fijn dat ie t goed doet!
Wie weet groeit die nog lekker door bij je, ik zat op 33wkn ook aan de 1600gr 💪
één maand geleden
Reactie op dream2024
Ik had dit ook! P2 ongeveer. Kleine man is van w33 naar nu 35+1 gegroeid na ...
Heel fijn om te horen dat het zo goed gaat bij jullie 🩵 en fijn om te weten dat hier veel meer mee lopen.
Ons jongetje was twee weken terug rond de 1400 gr dus de groei is nog meer afgezwakt. Toch hoop ik idd dat hetzelfde gebeurt als bij jullie en dat hij over twee weken lekker gegroeid is 💪🏻
één maand geleden
Reactie op laupstra
Vraagje :) Bij wie is de groei geschat bij een liggingsecho rond 35 weken? ...
Bij mij niet, ik vroeg het nog tijdens de liggingsecho maar ze zei dat 1 meting op basis daarvan onnauwkeurig was als er geen eerdere metingen zijn gedaan en dat tussen de hand meten + fundushoogte dan nauwkeuriger was.
één maand geleden
Ik dacht gisteren op het scherm 2554gr te zien bij 35+1, ze heeft geen EFW genoemd. Zijn hoofdje was niet goed meetbaar, die is altijd wat kleiner geweest maar lag nu al te diep. Buikje en beentjes iets boven het gemiddelde zoals ze eerder ook waren. Echt goed meewerken doet hij niet want hij ging alle kanten op 😂