358 Reacties

één maand geleden

Dinsdag met 35+2 geschat op 2355 gr geloof ik 😅🥰

één maand geleden

Reactie op Manu26

36.5 en geschat op 2300 gram. Volgende week staat er een inleiding gepland ...
Bedoel 3300 gram🤭

één maand geleden

Vandaag weer groeiecho gehad met 34 wkn en nu geschat op ong 2500 gram. Iets boven gemiddeld, maar volgt prima eigen curve.

één maand geleden

Reactie op Love27

Ik heb de check ook gehad. Bij mij was alles goed behalve hoeveelheid vruch ...
Dankjewel! Ja inderdaad licht en klein. Hoeveel het met 33 weken woog weet ik eerlijk gezegd niet meer. Vanmiddag geweest. Viel hun meting ineens weer mee, nog wel klein maar niet zorgwekkend doordat m’n zoontje ook zo klein was. Zij kwamen nu met 37+5 op 2700g. Belangrijkste vinden ze dat placenta en navelstreng goed doorbloed zijn en dat is nu zo. Voor de zekerheid met 39+2 nog een keer placenta/navelstreng checken in het ziekenhuis zodat het daar echt niet aan ligt. Verder blijf ik onder controle bij de verloskundige. Hoe gaat t nu met jou? Gaan ze iets doen nalv je weinige vruchtwater?

één maand geleden

Reactie op Manu26

Bedoel 3300 gram🤭
Gaan ze dan inleiden ivm grootte? Ik zit ongeveer op hetzelfde maar no way dat ik dat voor elkaar krijg 🙈🤣

één maand geleden

Reactie op Xcharrie

Gaan ze dan inleiden ivm grootte? Ik zit ongeveer op hetzelfde maar no way ...
Ja klopt,,onderanderen.. spelen wat meedere dingen mee, mijn oudste zoon is met 3750 gram geboren en hij is steeds heen en weer gegaan in mijn baarmoedermond waardoor ik een hematoom heb gehad van 12 cm, heel veel pijn en bloedverlies gehad. 2 weken van de wereld geweest dat wil ik.nooit meer mee maken. En mijn lichaam raakt nu gewoon ook een beetje op.. Heb ook nog een darmziekte, colitis ulcerosa, + antistoffen tegen de baby. En nog 2 kleintjes rondlopen. Van 3 en bijna 2 (28 oktober jarig) Spelen wat medere dingen, ze wilde me eerst nog een suikertest laten doen, die heb ik afgewezen.. Ik zei ga de baby maar halen volgende week.. Waarop ze met de gynaecoloog in overleg is gegaan en die vond het prima. Had ik ook niet verwacht hoor, normaal zijn ze idd niet zo snel daarop.

één maand geleden

36 weken en 3,5 kilo. Word waarschijnlijk over 2 weken ingeleid

één maand geleden

Groeiecho gehad afgelopen woensdag met 34 weken ivm zwangerschapdiabetes en geschat op ongeveer 2700 gram bij 36 weer en dan gaan we het hebben over inleiden omdat het buikje van het kleine meisje uit de curve groeit

één maand geleden

Met 35 weken 2579 gram geschat. Met 37+4 word ik ingeleid en als hij in zijn eigen lijntje doorgroeit deze paar weken dan schatten ze hem 2900 a 3 kilo met de geboorte. Ben benieuwd!

één maand geleden

Reactie op LiselotteMus

Met 35 weken 2579 gram geschat. Met 37+4 word ik ingeleid en als hij in zij ...
Waarom word je ingeleid als ik mag vragen. Zal dan toch zeker niet voor het gewicht zijn?

één maand geleden

Vandaag 36+1 weken zwanger en de baby word geschat op 2500 gram. Kwam de laatste weekjes mooi aan en daar zijn we blij mee.

één maand geleden

Met 34+4 zojuist gemeten op bijna 3000gr, verwachting is dat hij rond 38 week bij de inleiding zo rond de 3500gr zit

één maand geleden

Met 35+5 is ze geschat rond de 3200gr.

één maand geleden

Vandaag met 36.0 is ze geschat op 2850 gram, ze zit op p54 en qua termijn op 36.1 dus loopt mooi gemiddeld

één maand geleden

Vandaag met 37+6 is ze geschat op 2600 gram. Ivm de afbuig in de groei wordt ze begin volgende week al gehaald. Super spannend allemaal.

één maand geleden

Hoe hebben jullie allemaal een schattig gekregen van het gewicht? Ik heb vanaf 20 weken geen echo meer gehad. En toen was alles 'normaal'.

één maand geleden

Reactie op Itsamiracle🍀

Hoe hebben jullie allemaal een schattig gekregen van het gewicht? Ik heb va ...
Mijn eerste zoon voelde op de hand groot, toen heeft de verloskundige voor mij een groeiecho aangevraagd. Nu bij de tweede heb ik ze standaard omdat ik t bij de eerste ook had 😊

één maand geleden

Reactie op Itsamiracle🍀

Ligt er aan of je van België bent of Nederland en welk ziekenhuis. De meeste vrouwen hier hebben ook een medische zwangerschap door bv zwangerschapsdiabetes of iets anders en zij worden dan ook veel vaker opgevolgd.

één maand geleden

Reactie op Itsamiracle🍀

Vanuit medische indicatie i.v.m. trage schildklier moest ik sowieso extra groei echo's, daarnaast is mijn baarmoeder voor qua groei waardoor ze liever ook met een echo de groei van de baby opmeten. Nu is er tijdens de liggingsecho met 36 weken nog een keer gemeten.

één maand geleden

Ben bijna 38 weken zwanger en mijn kleine meid weegt nu al 3300. Dus hopelijk laat het niet meer lang op zich wachten 🩷🙏🏽