358 Reacties

vor 2 Monaten

Vandaag een groeiecho gehad en mooi gemiddeld! 29+6 en 1600 gram 🥰

vor 2 Monaten

Toch vreemd dat er zoveel verschillen zijn. Wij hadden met 29 wkn een echo en vandaag weer. Over 2 weken alleen controle en 2 weken later weer een echo. Vandaag 31 weken en 1700 gram geschat 💙

vor 2 Monaten

Gisteren avond echo bij 29 weken zwangerschap onze jongen werd dan op 1300gram geschat 🩵

vor 2 Monaten

Hier ook geen groeiecho, laatste keer dat we de baby hebben gezien was bij de 20 weken echo. Over een paar weken wel een liggingsecho en dat was het dan. Groeiecho had mij ook wel interessant en ergens fijn geleken, maar het is niet anders.

vor 2 Monaten

Hier ook een groeiecho gehad, vanwege vorige medische zwangerschap. Gelukkig nu een heel gezond jongetje van ongeveer 1300 gram bij 28+2 🥰

vor 2 Monaten

Reactie op Babychou

Hier ook geen groeiecho, laatste keer dat we de baby hebben gezien was bij ...
Altijd leuk om een groeiecho te hebben. Maar liever geen groeiecho, want dan is er geen medische reden. Had liever geen zwangerschapsdiabetes met al het gedoe gehad, dan die groeiecho….

vor 2 Monaten

Hier met de 30w groei echo werd meneer al op 1950gr geschat, ik was toen 29+4 Wordt nog wat als ie zo door gaat 😭

vor 2 Monaten

Vandaag 29+6 en 1385 gram😁

vor 2 Monaten

Reactie op Smos

Altijd leuk om een groeiecho te hebben. Maar liever geen groeiecho, want da ...
Daar heb je helemaal gelijk in!

vor 2 Monaten

28+1 1175gram 🩷

vor 2 Monaten

28+3 en 1403 gram 💙

vor 2 Monaten

Vandaag de groei echo met 31 + 3 gehad. Een gemiddeld kindje met 1800 gram 🩵

vor 2 Monaten

Vorige week met 30+4 groei echo gehad en is ze geschat op 1.6 kilo

vor 2 Monaten

Vandaag met 30 weken 1700gram 💙

vor 2 Monaten

Vandaag pretecho gehad Ben zelf 30+5 en kleine man weegt 1,5kg. Qua groei zat hij op 29+5 week. Maar dat zegt natuurlijk niks

vor 2 Monaten

Precies 28 weken en 1375 gram!

vor 2 Monaten

Bij mij in de praktijk is het niet standaard, alleen bij indicatie. Ik heb met 30 wkn een groeiecho gehad omdat ik wat ouder ben (41) en dan doet men dat bij mijn praktijk het wel. Ik heb iets meer risico op complicaties en met name kleinere kinderen door kans minder functioneren van placenta. Maar deze dame doet het prima en loopt juist iets (1 week) voor op de groei. Dus ik heb nu met 32.1 een tweede controle gehad. Ze is nu 2.2 kilo. Groeit volgens haar eigen plus 1 w lijn. Het schijnt goed te zijn, ik kreeg het enigszins benauwd ivm bevalling 😎

vor 2 Monaten

30 weken en 1255 gram 🩷

vor 2 Monaten

Reactie op RdenBosch

Vandaag de groei echo met 31 + 3 gehad. Een gemiddeld kindje met 1800 gram ...
Hier vandaag precies hetzelfde!

vor 2 Monaten

30 weken geschat op 1800 gram