358 Reacties

2 maanden geleden

Vorige week met precies 28 weken was onze kleine meid 1230gram. 🩷

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag de eerste groeiecho gehad met 31+3, onze kleine wordt geschat op 2,1 kg. Flinke baby dus 😅 Over 4 weken krijgen we weer een groeiecho

2 maanden geleden

30 weken en 1500 gram. Mijn vk dacht bij afspraak vandaag dat ons kindje wat groot was en ging een echo maken. Bleek gewoon heel gemiddeld te zijn. Gelukig

2 maanden geleden

30 weken en kleine meid 1744 gram

2 maanden geleden

Hier 29 weken zwanger van een jongen, vierde kindje, 1700 gram

2 maanden geleden

30 weken 1400

2 maanden geleden

28+3 van een jongetje🩵 hij is alleen wel te licht 1000gram. Eerdaags naar het ziekenhuis voor een extra check

2 maanden geleden

Reactie op nikkky

28+3 van een jongetje🩵 hij is alleen wel te licht 1000gram. Eerdaags naar ...
Hopelijk een goed resultaat bij je volgende echo 🍀

2 maanden geleden

Bij 28,3 woog de kleine al 1500 gram. Komende week nog een extra groei echo

2 maanden geleden

30 weken en 4 dagen, 1700 gram. Volgens de verloskundige prima op gewicht. De baby ligt al goed met het hoofdje naar beneden

2 maanden geleden

28+6 woog ze 1300 gram

2 maanden geleden

29 weken 1350 gram

2 maanden geleden

30+5 en 1800 gram 🫶

2 maanden geleden

Waarom hebben jullie allemaal bij 30 weken een groeiecho? Dit is niet standaard toch? Ik heb met 34 weken alleen nog een liggingsecho

2 maanden geleden

Reactie op Valerryyx

Waarom hebben jullie allemaal bij 30 weken een groeiecho? Dit is niet stand ...
Hangt van je praktijk af. Mijn praktijk biedt het iedereen standaard aan, hoef je niet medisch voor te zijn. Je mag hem natuurlijk wel weigeren. Maar ik vind het persoonlijk juist fijn dat we hem aangeboden kregen. (Ik ben niet medisch)

2 maanden geleden

Hier ook geen groeiecho. Vandaag naar de verloskundige geweest die aan mijn buik heeft gevoeld en zei dat op basis daarvan de baby goed groeit. Dus hoeveel de baby zou wegen etc; geen idee 😂 Het enige wat ik weet is dat alles blijkbaar goed gaat 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Valerryyx

Omdat ik eerder een kindje heb gekregen die een laag geboorte gewicht had

2 maanden geleden

Vandaag bij de verloskundige geweest voor een groeiecho. Ben 31+3 zwanger van een jongen. Lengte heeft ze niet gezegd, gewicht was 1970 gram (p70).

2 maanden geleden

Ik ben nu 32+4 weken in verwachting van een tweeling en ze worden groot! (Mijn vriend is ruim 2 meter😅) We krijgen een jongen en een meisje en ze zijn allebei ruim 2000 gram. De lengte is niet genoemd maar de voetjes zaten vorige week op 6,3 cm. Ik ben 12,5 kg aangekomen en had een start BMI van 35.

2 maanden geleden

Reactie op Valerryyx

Mijn zoon is op de p5 lijn (rand van dysmatuur) geboren en met zuurstoftekort (met semi spoedkeizersnede gehaald). Nu deze zwangerschap daarom met 28, 32, 36 en 38 weken een extra groei echo om in de gaten te houden dat mijn placenta goed blijft functioneren en de groei niet in ene stagneert.