358 Reacties

2 maanden geleden

31 weken 1740 gram, P50 dus volgens mij precies gemiddeld

2 maanden geleden

Gister groeiecho gehad. Ik ben nu 32 weken precies vandaag, en mijn dochtertje werd geschat op 2300 gram..

2 maanden geleden

2 meisjes, echo bij 29+3 en ze wogen toen 1441 en 1438 🥰

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Gister groeiecho gehad. Ik ben nu 32 weken precies vandaag, en mijn dochter ...
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met eem grotere baby 🥲 Hier woog meneer met 30w al 1950gr 😭 Sorry als ik je beledig, maar moest het even kwijt

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met eem grotere baby 🥲 Hier w ...
Ohnee geen belediging hoor! Hoe ver ben je nu? Ik hoop zo dat ik niet ingeleid hoef te worden, in België gebeurd dat bij een te groot baby’tje.. 🥺

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Ohnee geen belediging hoor! Hoe ver ben je nu? Ik hoop zo dat ik niet ingel ...
Met 29+4 hebben ze toen 1950gr gemeten Ben nu 31+4 dus god weet wat ie nu weegt 😵‍💫 Hier doen ze dat ook. Straks met 37w gaan ze kijken hoe groot ie is en als het ze niet bevalt dan moet ie ook vroegtijdig het pand gaan verlaten 😅

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Met 29+4 hebben ze toen 1950gr gemeten Ben nu 31+4 dus god weet wat ie nu ...
Nou, hopelijk mogen ze blijven zitten bij ons beiden 🥺 en gaan ze het wat rustiger aan doen met groeien nu. Heb jij toevallig ook zwangerschapsdiabetes?

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Nou, hopelijk mogen ze blijven zitten bij ons beiden 🥺 en gaan ze het wat ...
Ik heb diabetes type 2 dus dat zal vast niet meehelpen, voor de rest geef ik de genen van mijn de schuld 🤣 Iedereen in de familie daar is lang 😅

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Ik heb diabetes type 2 dus dat zal vast niet meehelpen, voor de rest geef ...
Mijn dochtertje word ook lang geschat, mijn vroedvrouw schatte bij de bevalling dat ze 53 cm zou zijn😫 mijn 1ste dochter is ook een lange ( is nu bijna 2 jaar )

2 maanden geleden

In verwachting van een tweeling, bijna 31 weken.. Baby 1, 1600 gram en baby 2, 1700 gram.. Zelf tot nu toe 8 kilo aangekomen..

2 maanden geleden

Reactie op Pientje87

Ik ben nu 32+4 weken in verwachting van een tweeling en ze worden groot! (M ...
Hee ik lees jou berichtje en hier moest ik even op reageren haha. Ik ook precies 32.5 weken vandaag en zwanger van een jongetje en een meisje. Ook zijn ze allebei gewogen op 2 kg! Toevallig! Succes met de laatste loodjes!

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Gister groeiecho gehad. Ik ben nu 32 weken precies vandaag, en mijn dochter ...
Toeval, vandaag 32+2 en dochter ook 2300! Wel erg lange benen, verder alles boven de groene lijn maar nog 'binnen de norm'...

2 maanden geleden

Gisteren groeiecho gehad met 31+5 en ons meisje werd 1688 gram geschat!

2 maanden geleden

Wij hadden maandag een echo op exact 29 weken. Ze werd op 1550 gram geschat. Ze ligt ook al met haar hoofdje beneden klaar.

2 maanden geleden

Vandaag 30+4 weken zwanger en de baby weegt 1500 gram perfect gemiddeld. 🩵 ie liet hem vandaag ook eens tonen op de 3D beelden 🥰 de vorige keer hadden we niet zoveel geluk dan was hij verstoppertje aan het spelen 🤣 de gynaecoloog heeft ook eens een vroege schatting gemaakt dat de baby bij geboorte een geboorte gewicht kan hebben van 3400 gram maar dit kan natuurlijk fout zijn aangezien het ook maar een schatting is. Maar toch tevreden van deze echo.

2 maanden geleden

Afgelopen dinsdag groeiecho gehad met 31+3 en de schatting is nu 1533 gram/p11. Tot nu toe geen groot kind maar hele zwangerschap aan de kleine kant geweest.

2 maanden geleden

Reactie op -Simonee-

Toeval, vandaag 32+2 en dochter ook 2300! Wel erg lange benen, verder alles ...
Onze ook lange benen! Grappig zeg. Hopen dat ze nu wat rustiger aan gaan doen met groeien

2 maanden geleden

33 weken en de baby is nu al 2,5 kg

2 maanden geleden

31 weken en 1,9 kg al 🩵

2 maanden geleden

30 weken, 1830 gram grote jongen 😳