358 Reacties

2 maanden geleden

Wij waren afgelopen maandag 31.4 zwanger, toen in het ziekenhuis 1400g geschat (P4). Hij is dus erg klein en hebben volgendeweek onderzoek in het EMC. Vinden het heel spannend🙁

2 maanden geleden

Vandaag 32 weken en ik loop op een mooie middenlijn ☺️ Kleine wordt nu geschat 1973, als ik doorloop tot 40 weken en het blijft zo groeien zat het wss 3500gr zijn. Volgens de verloskundige loop ik dus echt op een droomlijn. 🙈

2 maanden geleden

30 weken baby weegt 1,5 KG. Hier wordt er ook gezegd dat het geen hele grote baby wordt. Net iets onder het gemiddelde, maar voor de rest is alles goed. Ook zal ze zeker geen baby van 4KG worden volgens de gynaecoloog. Ik ben zelf slank en lang van postuur. Woog eerst 68 en nu 81. Bijna niet te zien. Hier en daar wat extra baby vetjes bij gekregen 🤣

2 maanden geleden

Bij 31 weken een groeiecho gehad. Kindje is nu al geschat op 2168 gram 🫣 onze vorige dochter is dysmatuur geboren. Dus we gaan het meemaken

2 maanden geleden

31+5 1600 gram

2 maanden geleden

32+1 bijna 1.9kg

2 maanden geleden

32+2 2kg en een heel klein beetje

2 maanden geleden

Reactie op Happy mother

No idea, niet over gehad.. is dat raar? 🥹
Zelfde hier hoor, ik heb geen flauw idee en volgens mij gaan ze dat de volgende controle ook niet inschatten. Ik dacht al: ben ik de enige die dit niet weet?? 😅

2 maanden geleden

33+4 en wordt geschat op 2200 🤰🏽🩷

2 maanden geleden

Heb al sinds week 24 zwangerschapsdiabetes. Helaas 4x per dag insuline spuiten en de suiker nog steeds niet onder controle. Was dus erg bang voor de echo van vandaag. Vandaag precies 32 weken en de baby is geschat op 2030. Lijkt gelukkig allemaal mee te vallen.

2 maanden geleden

Vandaag een groei echo gehad met 30,4 weken. Het ene kindje is geschat op 1350 gram en het andere kindje op 1500 gram.

2 maanden geleden

Bij de verloskundige schatten ze haar op 1800 gram en diezelfde dag bij de gynaecoloog in het ziekenhuis werd ze geschat op 2180.. flink verschil dus en zal dus wel ergens in het midden zitten.. gaven ook al aan dat ze waarschijnlijk dan toch anders ligt waardoor de meting anders is ?

2 maanden geleden

Reactie op J97

Bij de verloskundige schatten ze haar op 1800 gram en diezelfde dag bij de ...
Nogal een verschil inderdaad! Ja zou zelf niet weten wat hiervan te denken… Mijn persoonlijke eerdere ervaring met de andere zwangerschappen is dat geen enkele inschatting klopte. Bij mij zaten ze er bij elk kind 400 gram naast. Ben benieuwd deze keer.

2 maanden geleden

32 weken, 2169 gram.

2 maanden geleden

31w en nu op 1,6 kg. Ze verwacht bij de geboorte 50/51cm en 3,2-3,5kg, geen grote baby dus. Hij zit overal met iets onder het gemiddeld, maar perfect in zijn eigen lijn met de 20w echo. 🥰

2 maanden geleden

Nou! Vandaag bij de groeiecho heb ik t gevraagd! Ze is net geen 2 kilo en ik ben nu 32+6. Ik weet alleen niet hoe lang ze is...

2 maanden geleden

Vraagje; hoe weten jullie hoeveel je kindje weegt? Ik hoor hier nooit iets over 😅

2 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Vraagje; hoe weten jullie hoeveel je kindje weegt? Ik hoor hier nooit iets ...
Ik wordt er extra op gecontroleerd dus dat komt dan ter sprake. Maar je mag er altijd naar vragen, de metingen staan in je dossier dus wellicht dat het genoteerd staat.

2 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Vraagje; hoe weten jullie hoeveel je kindje weegt? Ik hoor hier nooit iets ...
Heb er specifiek naar gevraagd😜

2 maanden geleden

Ik ben 33 weken en hij weegt 2,2 kilo