358 Reacties
één maand geleden
Ik ben nu 31+2 vorige week controleren gehad in het etz, en toen woog mijn zoontje 1664 gram! 😊🩵
één maand geleden
Reactie op Rnrs12
Vandaag echo gehad met 31+3 en hij wordt rond de 2300 gram geschat. Schrok ...
Wil wel even nuanceren… nichtje is recent bevallen. Kindje werd op eindgewicht 3,3-3,5kg geschat. Is uiteindelijk met 40+1 geboren aan 2,7kg….
De metingen zijn een schatting he… geen exacte waarheid 😉 dus nog geen paniek!
één maand geleden
Vandaag echo gehad 31+6 en kwam op 1550 gram. Dus kleiner dan gemiddeld..
Ik heb zwangerschapsdiabetes en ik werd in eerste instantie juist gecontroleerd omdat de baby te groot zou zijn 😅 zo confusing allemaal
één maand geleden
Reactie op Scar2024
Wij waren afgelopen maandag 31.4 zwanger, toen in het ziekenhuis 1400g gesc ...
Mijn baby zit ook op p8 dus vind het ook erg spannend. Dacht juist dat die te groot zou zijn 😅
één maand geleden
Reactie op EMBO
Wil wel even nuanceren… nichtje is recent bevallen. Kindje werd op eindgewi ...
Nee, I know. Bij mijn dochter hadden ze het ook helemaal fout. Maar ik voel zelf ook dat hij groot is, dus de zorgen zitten meer in hoe groot hij nog gaat worden de komende weken en hoe zwaar dat gaat worden voor mij 😉 Er uit komen ze uiteindelijk toch wel..
één maand geleden
Reactie op Zaralizzy12
Vandaag echo gehad 31+6 en kwam op 1550 gram. Dus kleiner dan gemiddeld..
I ...
Ik heb beetje hetzelfde als jij ook zwangerschapsdiabetes dus moet ook goed opletten zodat de baby niet te zwaar zou worden. En ons kindje word ook aan de lagere kant geschat. Op 32+2 weken werd hij geschat op 1470gram vanavond krijg ik opnieuw een echo aan 33+1 weken ben benieuwd hoeveel hij nu bijgekomen is 😅