358 Reacties

één maand geleden

Vandaag 32+1 en 1800 gram!

één maand geleden

Vandaag 33+6 en geschat op 3400gr 😵‍💫

één maand geleden

Bij 29 weken woog ze 1340 gram

één maand geleden

Reactie op 2510Melanie

Wij vergelijkbaar! Vond je verloskundige het groot? Vond het zelf nogal fli ...
Met name het buikje loopt voor op groei en is aan de grote kant. Ze gaf aan dat kwa gewicht iets Boven het gemiddelde was

één maand geleden

Reactie op Mlouwie

31+4 vandaag echo gehad hij is nu 2100 gram
Idem hier, wel een meisje. Ik word ingeleid op 38 weken als ze deze curve blijft aanhouden.

één maand geleden

33+5 en ze is 1800 gram

één maand geleden

32+6 en 2,5 kg

één maand geleden

32+2 en 1700 gram 🩵

één maand geleden

33 weken en 2265 gram. Buikje loopt 2 weken voor… Ze schatten dat ze uiteindelijk op p95 uitkomt.

één maand geleden

Ik ben nu 31+2 vorige week controleren gehad in het etz, en toen woog mijn zoontje 1664 gram! 😊🩵

één maand geleden

Vandaag echo gehad met 31+3 en hij wordt rond de 2300 gram geschat. Schrok me kapot eerlijk gezegd.. mijn dochter was maar 3,2 kilo bij de geboorte dus dit voelt echt als een reus 😱 Ze adviseerde iig geen maatje 50 veel in te slaan haha..

één maand geleden

Reactie op Rnrs12

Vandaag echo gehad met 31+3 en hij wordt rond de 2300 gram geschat. Schrok ...
Wil wel even nuanceren… nichtje is recent bevallen. Kindje werd op eindgewicht 3,3-3,5kg geschat. Is uiteindelijk met 40+1 geboren aan 2,7kg…. De metingen zijn een schatting he… geen exacte waarheid 😉 dus nog geen paniek!

één maand geleden

Ja ik vraag me zo vaak af hoe realistisch het is. Ik krijg nu ook een p98 volgens de echo’s (nu 36 wk zwanger) Mn vriendin eergisteren ingeleid met 38 wk want het zou een heeeele grote zijn en risico schouder vast zitten.. Tis een mini meisje van 2900 gram geworden😉😜

één maand geleden

Vandaag echo gehad 31+6 en kwam op 1550 gram. Dus kleiner dan gemiddeld.. Ik heb zwangerschapsdiabetes en ik werd in eerste instantie juist gecontroleerd omdat de baby te groot zou zijn 😅 zo confusing allemaal

één maand geleden

Reactie op Scar2024

Wij waren afgelopen maandag 31.4 zwanger, toen in het ziekenhuis 1400g gesc ...
Mijn baby zit ook op p8 dus vind het ook erg spannend. Dacht juist dat die te groot zou zijn 😅

één maand geleden

Vandaag is de groei gecheckt, flinke dame 3318 gram, 35 weken 🤭

één maand geleden

2500 gram bij 33+5. Verwachting op 40 weken was ergens zo tussen 3500 en 4000 gram!

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Ja ik vraag me zo vaak af hoe realistisch het is. Ik krijg nu ook een p98 v ...
Dat ze uiteindelijk het toch verkeerd hebben geschat hoor je zo vaak! Ik weet dus ook niet hoe serieus ik het moet nemen

één maand geleden

Reactie op EMBO

Wil wel even nuanceren… nichtje is recent bevallen. Kindje werd op eindgewi ...
Nee, I know. Bij mijn dochter hadden ze het ook helemaal fout. Maar ik voel zelf ook dat hij groot is, dus de zorgen zitten meer in hoe groot hij nog gaat worden de komende weken en hoe zwaar dat gaat worden voor mij 😉 Er uit komen ze uiteindelijk toch wel..

één maand geleden

Reactie op Zaralizzy12

Vandaag echo gehad 31+6 en kwam op 1550 gram. Dus kleiner dan gemiddeld.. I ...
Ik heb beetje hetzelfde als jij ook zwangerschapsdiabetes dus moet ook goed opletten zodat de baby niet te zwaar zou worden. En ons kindje word ook aan de lagere kant geschat. Op 32+2 weken werd hij geschat op 1470gram vanavond krijg ik opnieuw een echo aan 33+1 weken ben benieuwd hoeveel hij nu bijgekomen is 😅