845 Reacties

7 maanden geleden

Ah ik hoop vooral dat je je er niet te druk om maakt. Je lichaam geeft aan ...
Wat een fijne reactie!

7 maanden geleden

Ik ben 11+3. Ik was 1,5 kilo aangekomen, maar de laatste week weer een half kilo afgevallen. Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 weken weer meer in beweging ben.

6 maanden geleden

Vandaag de 16 weken controle en zit al op +7kg😬

6 maanden geleden

Ben nu 15+5 en ongeveer 3kg aangekomen

6 maanden geleden

14+2 en nogsteeds 7,5kg kwijt maar m'n eetlust komt eindelijk terug! Zal binnenkort wel gaan aankomen :)

6 maanden geleden

Nu 13+3 en 1,8 kilo aangekomen ☺️

6 maanden geleden

12+5 en een halve kilo kwijt. Ik was meer kwijt maar dat is er gelukkig weer bijgekomen.

6 maanden geleden

13 weken, ben 4 kilo afgevallen door misselijkheid en geen eetlust, zal vast veranderen 😇

6 maanden geleden

12+6 en niks aangekomen of afgevallen 🤷‍♀️ begon met 65 kilo en ben nog steeds 65 kilo.

6 maanden geleden

16w en +2kg!

6 maanden geleden

16+4 en 1 kilo aangekomen

6 maanden geleden

Ik ben 14.2, in week 3-12 ben ik 7 kilo aangekomen (vast ook vocht etc) nu ben ik weer 3 kilo lichter. Eindstand: 4 kilo

6 maanden geleden

Reactie op laupstra

Ik ben 14.2, in week 3-12 ben ik 7 kilo aangekomen (vast ook vocht etc) nu ...
Toevoeging :) sinds twee weken kan ik weer wandelen, sporten, water drinken en gezonder en minder eten. Zit alweer veel beter in m’n vel

6 maanden geleden

Reactie op laupstra

Toevoeging :) sinds twee weken kan ik weer wandelen, sporten, water drinken ...
Heerlijk he, Ik heb sinds een week of 2 ook weer wat meer energie! Toevallig ook precies 14+2 :) Het leven komt weer een beetje terug haha

6 maanden geleden

14+1 nu 4.9 kg bij. Maar voor de zwangerschap was ik ineens 2.9 kg lichter dan normaal gesproken. Ik sportte heel intensief, 7 dagen in de week. Ik sport nog steeds lekker door, maar zo fanatiek als voorheen gaat natuurlijk niet. Dus het is wel te verklaren 😂

6 maanden geleden

Of het ‘veel’ is, is natuurlijk van veel dingen afhankelijk! Zo ook je startgewicht: mensen die relatief ‘laag’ zitten, komen over het algemeen ook sowieso meer aan 😊

6 maanden geleden

15+4, ik was vorige week bijna een kilo aangekomen en vanmorgen zat ik ineens weer op mijn startgewicht van 73 kilo 🙃

6 maanden geleden

15+1 en 2,5 kilo aangekomen

6 maanden geleden

Reactie op citroenxd

15+4, ik was vorige week bijna een kilo aangekomen en vanmorgen zat ik inee ...
Dit heb ik ook steeds. Ik had wel last van misselijkheid, dus at soms veel minder 😂 ben nu bijna een week weer terug naar normaal eten, dus ben nog een beetje bang om me te wegen 🤭
Geen idee! Heb geen weegschaal 🤣