845 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben 15+6 en ben nu 300 gram aangekomen!

6 maanden geleden

Ik ben nu 15 weken en een kilootje ongeveer. Maar dat wisselt nog wel eens per dag. Moet zeggen dat het bij m’n vorige zwangerschap ook zo ging en het er aan vloog tegen het einde van de zwangerschap. Vriendin van mij is altijd super slank maar heeft de “pech” om bij beide zwangerschappen meer dan 20kg te zijn aangekomen. Kan echt erg verschillen per lichaam en dus per zwangerschap. Zolang m’n bloeddruk enzo goed zijn, maak ik me geen zorgen.

6 maanden geleden

Ik ben 13 weken en ook al 4kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in het eerste trimester ook 4kg aangekomen, en in totaal 10. Ik maakte me er de vorige keer ook zorgen over, maar nu dus niet:). Ik heb gewoon vreselijke honger de hele tijd, kan soms bijna flauwvallen en moet braken als ik niet de hele dag eet😅. Ik verwacht dat het zich wel uitbalanceerd de komende tijd. Is volgens mij ook deels vocht, want ik heb ook haast niet te stillen dorst!

6 maanden geleden

Bijna 16 weken, en juist 1,5kg afgevallen. Heel bizar!

6 maanden geleden

Reactie op Eerstekindjeonderwegnov24🥰

Geen idee! Heb geen weegschaal 🤣
Top idee dit, dan maken we ons zelf ook niet gek 😂

6 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Ik ben 11+3. Ik was 1,5 kilo aangekomen, maar de laatste week weer een half ...
Ik ben nu 15+3. Rond mijn NOD woog ik op een dag 75,3 (waarschijnlijk de hormonen?) maar dat zakte al gauw naar 74. 4 weken terug was het 73,4 en ik weeg nu 73,8. Ik ben de laatste weken dus niet gek veel aangekomen. Voor m’n zwangerschap schommelde ik een beetje tussen 72,5 en 73.

6 maanden geleden

Ik ben 15+ 6 en ben 2.6 kilo aangekomen. :)

6 maanden geleden

Ik ben 14 weken en 5 dagen ik weeg nu 101 k denk dat k 6 kilo ben aangekomen

6 maanden geleden

16.4 weken en nog niks aangekomen...

6 maanden geleden

15+2 en ben nu 9 kilo aangekomen☺️

6 maanden geleden

12+1 en 1 kilo aangekomen

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 16+3 en 1 kilo bijgekomen.

6 maanden geleden

Haha, maar ze wegen je ook bij de verloskundige dus ze confronteren je toch wel met je gewicht 😂😢

6 maanden geleden

Ik weeg mijzelf thuis ook niet! Maar bij mij verloskundige wel met elke controle😅

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Haha, maar ze wegen je ook bij de verloskundige dus ze confronteren je toch ...
Ik weeg mezelf elke ochtend van de controle thuis en vul het in in mijn boekje.. Vind dat bij de vroedvrouw niet leuk om te doen! Is vaak na het eten, na al liters water te drinken en met kleren aan. Geef mij maar een nuchtere ochtendweging 🤣 Voor de zwangerschap enorm veel verdikt (vochtophoping door hormoonbehandelingen) Nu tijdens de zwangerschap veel vocht hiervan verloren + beginnen zwemmen. Weeg nu 1 kg minder dan mijn startgewicht bij de zwangerschap, ben nu 16+3

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Niet overal hoor.. bij mijn verloskundige niet.

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Mijne heeft mij nog nooit gewogen. Vroeg mijn gewicht bij eerste afspraak… maar hou het elke week bij in mn app,

6 maanden geleden

15+5 en 2,5 kilo aangekomen

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Bij mij hebben ze ook nog nooit gewogen. Ik doe het zelf thuis eens in de 2 weken ofzo.

6 maanden geleden

12+2 en 2 a 3 kilo afgevallen, door zwangerschapsmisselijkheid en vorige week buikgriep gehad 🤪