102 Reacties

3 maanden geleden

27+3 dagen zwanger 19 november uitgerekend 1 september met verlof door bekkeninstabiliteit 🥴 Waarschijnlijk begin februari weer beginnen

3 maanden geleden

🩷 29+6 weken 🩷 2 november 🩷22 september met verlof 🩷 vakantie neem ik achteraf, maart weer beginnen

3 maanden geleden

29+3 dagen zwanger 12 november uitgerekend. Officieel zou ik 2 oktober met verlof gaan maar zit ziek thuis door bekkeninstabiliteit en kan dus niet meer werken mag ook niet meer werken van arboarts. En waarschijnlijk begin ik de tweede week van april weer.

3 maanden geleden

29+2 6 november 26 september begin verlof Eind jan weer beginnen

3 maanden geleden

🤍 26+4 weken 🤍 25 november uitgerekend 🤍 14 oktober met verlof 🤍 door gespaarde verlof dagen in juli waarschijnlijk weer aan het werk

3 maanden geleden

🤎 26+2 weken 🤎 27 november uitgerekend 🤎 25 oktober verlof 🤎 Half april weer starten met werken

3 maanden geleden

26+6 weken 23 november uitgerekend 12 oktober met verlof 7 april waarschijnlijk weer beginnen

3 maanden geleden

🩵 27 weken zwanger 🩵 22 november uitgerekend 🩵 11 oktober verlof 🩵 half augustus weer aan het werk

3 maanden geleden

29+4 weken 4 november uitgerekend 29 september met verlof Waarschijnlijk 2e week januari weer beginnen

3 maanden geleden

🩵26 weken zwanger. 🩵30 November uitgerekend. 🩵3 November met verlof. 🩵Eind Maart weer beginnen met werken.

3 maanden geleden

💛27+2 dagen zwanger 💛21 november uitgerekend 💛11 oktober met verlof 💛10 maart weer werken

3 maanden geleden

28+4 12 november uitgerekend Waarschijnlijk vanaf 8 oktober met verlof. Maar kan ook 1 week eerder of 1 week later worden , ligt eraam hoe ik het volhoud. Begin maart zou ik weer beginnen. Twijfel nog een maand ouderschapsverlof op te nemen.

3 maanden geleden

💛30+1 zwanger 💛1 november uitgerekend 💛4 oktober met verlof 💛eind januari weer werken

3 maanden geleden

💙29+6 zwanger 👶3 november uitgerekend 🫄30-9 verlof 🖥️ Eind januari weer werken .

3 maanden geleden

🩷 29+2 weken 🩷 7 november uitgerekend 🩷 11 oktober met verlof 🩷 tussendoor nog even de sleutel van ons nieuwe huis 🩷 ik neem vakantie en ouderschapsverlof achteraf op, per april weer gedeeltelijk beginnen en in juli pas weer helemaal aan het werk
🤍28+5 dagen zwanger 🤍11-11 uitgerekend 🤍 1-10 verlof Ik heb net 6 weken schoolvakantie gehad 👌🏻

3 maanden geleden

29+4 5 november uitgerekend 1 oktober verlof Begin februari weer rustig opstarten

3 maanden geleden

🧡30 weken zwanger 🧡2 november uitgerekend 🧡30-9 met verlof 🧡31-3 weer volledig werken

3 maanden geleden

💞 26+1 💞 29 november uitgerekend maar wordt eerder ingeleid i.v.m. leeftijd 🙈 💞 verlof vanaf 26 okt 💞 ik neem een half jaar verlof en ga in mei weer werken. Ik werk nu 4x9. En dan een dag minder door elke week een ouderschapsdag of een vakantiedag op te nemen. Dat wil ik tot eind 2025 doen. En dan de baby 2 dagen naar de crèche (dan is de baby 6 maanden) en de derde dag werken met baby vanuit huis. Heel benieuwd of dat gaat lukken. Maar zo hoeft de baby maar 2 dagen naar de opvang in het begin.

3 maanden geleden

🩷 28+6 🩷 10 november uitgerekend 🩷 30 september met verlof 🩷 3 februari weer met werken