102 Reacties

3 maanden geleden

27+3 weken vandaag 19 november uitgerekend 1 oktober met verlof, dan ben ik 33 weken (nog 1 vakantie opgenomen). 28 januari weer aan de slag, dus 10 weken na de uitgerekende datum

3 maanden geleden

30 + 1 1 november uitgerekend 5 september met verlof 3 februari weer beginnen

3 maanden geleden

🩷28 weken 🩷16 november uitgerekend 🩷14 oktober met verlof 🩷vanaf 7 april weer aan het werk. Ik neem vakantie + ouderschapsverlof op.

3 maanden geleden

🩷 30 weken 🩷 2 november uitgerekend 🩷 4 oktober met verlof 🩷 plak na me verlof nog 2 weekjes vakantie erachter.

3 maanden geleden

💙 30 weken 💙 2 november uitgerekend 💙 20 september verlof 💙 3 maart weer beginnen Ik plak een paar weken ouderschapsverlof eraan vast en gebruik het resterende om de eerste maand 3 dagen te werken, daarna 4 dagen en dan gaat mijn contract terug van 40 naar 32 uur zodra het ouderschapsverlof 'op' is.

3 maanden geleden

🩷 30 weken 🩷 2 november uitgerekend 🩷 17 september start mijn verlof 🩷 31 maart weer aan het werk. Van 32 naar 24 uur per week.

3 maanden geleden

Reactie op Love27

💞 26+1 💞 29 november uitgerekend maar wordt eerder ingeleid i.v.m. leefti ...
Word je ingeleid om jouw leeftijd? 😊

3 maanden geleden

🩷 28+4 zwanger 👶 13 November uitgerekend 🤰17 Oktober met verlof 🖥️ 4 Maart weer werken. Plak na 5 Februari nog ouderschapsverlof aan

3 maanden geleden

💜 29 weken zwanger 💜 9 november uitgerekend 💜 10 oktober met verlof (als ik het nog volhoud aangezien ik nu al 50% minder werk) 💜 begin/midden februari ergens weer starten

3 maanden geleden

🩵 29 weken 🩵 10 november uitgerekend 🩵 12 oktober met verlof 🩵 midden februari weer werken

3 maanden geleden

🩵30+1 🩵1 November uitgerekend 🩵17 September met verlof 🩵7 Februari weer beginnen. Ik neem 4 uur per week ouderschapsverlof op, ik ga van 24 uur naar 20 uur per week jaar lang.

3 maanden geleden

❤️ 26+5 ❤️ 25 november uitgerekend. ❤️ 14 oktober vakantie start verlof 28 oktober. ❤️ waarschijnlijk half maart omdat de baby niet eerder naar de opvang kan

3 maanden geleden

Hier een ongevraagde tip 🙃 Je hebt tot 6 maanden na geboorte van je kindje nog recht op een extra uur pauze per dag (1/8e deel van je werkdag) naast de 25% kolf tijd! 💜 26;6 weken zwanger 💜 10 oktober start verlof 💜 24-11 uitgerekend 💜 eind juni 2025 weer werken Ik ga al mn verlof inzetten = vakantie, LFB, ouderschap en 4 weken onbetaald.

3 maanden geleden

🩷27+4 🩷19 november 🩷16 oktober 🩷3 maart Daarna 2 dagen per week OVL tot ongeveer medio 2026

3 maanden geleden

💙 29+5 dagen zwanger 💙 4-11 uitgerekend 💙 neem vakantie niet op, ga alleen 6 weken voor uitgerekende datum met verlof. Dus per 23-9. 💙 13 jan begin ik weer met 1 baan (maar ik overweeg om mijn vakantie dan op te nemen, heb nog twee weken),17 maart begin ik met de 2e

3 maanden geleden

Reactie op Zoe Houmes

27+3 dagen zwanger 19 november uitgerekend 1 september met verlof door be ...
Hoeveel weken van fe voren ga je met verlof? Of ga je de ziektewet in vanwege je bekken?

3 maanden geleden

🩷 29+4 zwanger 🩷 5 november uitgerekend 🩷 25 september start mijn verlof 🩷 Waarschijnlijk 3 feb weer aan het werk.

3 maanden geleden

🩵 29 + 1 weken zwanger 🩵 8 november uitgerekend 🩵 30 september met verlof 🩵 ong eind januari begin februari weer beginnen met werken. Werk nu nog maar 50% vanwege m’n bekken

3 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

🩵30+1 🩵1 November uitgerekend 🩵17 September met verlof 🩵7 Februari we ...
Plak je na je verlof nog extra vakantiedagen op, dat je pas 7 februari begint?

3 maanden geleden

🩵 29+6 weken zwanger 🩵 3 november uitgerekend 🩵 20 september verlof 🩵 4 februari weer beginnen