32 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Had je in het ziekenhuis ook een te hoge bloeddruk? En weet je toevallig oo ...
Geeft helemaal niks!
In het ziekenhuis was het 1x te hoog en de rest was gewoon netjes. Bij mij is het vooral mijn bovendruk. Met 27 weken was mijn bovendruk 150 en met 35 weken 170 alleen in het ziekenhuis was hij weer rond de 130/140. Over het inleiden voel ik wel een spanning. Tis toch iets onnatuurlijks en ben wel een beetje bang voor weeën storm. Met mijn kindje gaat het harstikke goed en is klaar om te komen. Dus het is ergens goed zo. Maar had toch liever een natuurlijk bevallig gewild. Als je nog meer vragen hebt stel ze gerust 😉
17 dagen geleden
Ik heb net weer controle gehad in het ziekenhuis. Na de vorige 2 metingen die goed waren, was mn bloeddruk vandaag weer op het randje (80/140). Gisteren bloed geprikt en uitslag daarvan was netjes (bloedplaatjes weer wat gestegen tov vorige keer). Moest nu door de bloeddruk wel weer even urine inleveren, krijg ik vanmiddag de uitslag van. Verder zag alles er goed uit.
Nu word ik vanmiddag gebeld over de uitslag van de urine en wat het verdere plan gaat worden.. ben erg benieuwd!
17 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Ik heb net weer controle gehad in het ziekenhuis. Na de vorige 2 metingen d ...
Spannend! Ik ben nu ook weer in het ziekenhuis. Eergisteren te hoog, nu weer helemaal normaal (120/75). Ik ga voor nu dus ook aangeven dat ik geen inleiding wil, en nog even wil afwachten (37+5).
17 dagen geleden
Vanmorgen controle gehad bij verloskundige. Ben nu 41+1 en me bloeddruk was te hoog. Ik moest in een potje plassen om te kijken of er eiwitten in me urine zaten. Ze zagen toen dat er wel wat eiwitten in zaten. Meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis om daar opnieuw bloeddruk te meten, bloed prikken, ctg maken en urine opvangen. 4 uur lang in het ziekenhuis gelegen en gewacht op de uitslagen. Om 16:00 kwamen ze bij me dat ik moet blijven omdat ik nog steeds een hoge bloeddruk heb en eiwitten in me urine zitten waaruit ze opmaken dat ik zwangerschapsvergifiting heb. Ik voel me voor de rest goed en heb nergens last van dus dit was erg schakelen dat ik nu moet blijven en ook niet meer naar huis ga zonder baby. Ballonnetje is net geplaatst en heb 1 cm ontsluiting. Ik was erg emotioneel omdat ik niet had verwacht meteen ingeleid te worden.
17 dagen geleden
Reactie op MichelleM1998
Vanmorgen controle gehad bij verloskundige. Ben nu 41+1 en me bloeddruk was ...
Ah jeetje, dat is heel erg schrikken en schakelen. Gaat helemaal goedkomen, heel veel succes en voor je het weet ligt de kleine op je borst 💗
17 dagen geleden
Reactie op SanneVanDerGraef_7
Ah jeetje, dat is heel erg schrikken en schakelen. Gaat helemaal goedkomen, ...
Jaaa was wel even een heftig momentje. Ik hoop dat alles nu snel verloopt en dat we snel naar huis kunnen met de kleine man 💙
13 dagen geleden
Ik ben vanmorgen weer op controle in het ziekenhuis geweest (loop daar ivm bloeddruk die steeds op het randje van hoog zit). Ze hebben inwendig onderzoek gedaan en m’n baarmoederhals is wel aan het verkorten en verweken, maar nog geen ontsluiting dus konden ook nog niet strippen, anders hadden ze dat meteen gedaan.
Nu donderdag terug om te kijken of we dan kunnen strippen. Anders vrijdag een ballonnetje plaatsen en als het voldoende effect heeft zaterdag inleiden.. zo spannend! Ik hoop eigenlijk dat het vanzelf op gang komt, want wil liever niet ingeleid worden..
13 dagen geleden
Ik ben ook net weer op controle geweest, bloeddruk weer goed. Nu vrijdag weer terugkomen (ben dan bijna 39 w). Hopelijk blijft hij goed, want wil ook niet ingeleid worden..
13 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Ik ben vanmorgen weer op controle in het ziekenhuis geweest (loop daar ivm ...
Hoe was je bloeddruk op de controle vandaag? Spannend hè, ik wil ook niet ingeleid worden…
13 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Vandaag was het 135/85 dus volgens de verloskundige acceptabel (anders zou ...
Ik had net 140/85 bij de verloskundige. Kben 39.2 weken.. Ze vond hem nog niet te hoog om iets te ondernemen en ik moet volgende week maandag pas weer op controle. Ik heb geen klachten. Heel spannend inderdaad .