15 Reacties

2 maanden geleden

Oeh ja, heb ik ook. Precies op dezelfde plek. Met ook een heel pijnlijke plek in mn rug op dezelfde hoogte aan de rechterkant. Enige wat mij helpt is poosje liggen. Helaas als ik weer overeind zit, komt het vrij vlot weer opzetten. Dat maakt lang zitten bijna onmogelijk.

2 maanden geleden

Misschien iets met je galblaas? Geloof dat je grotere kans hebt op galstenen in je zwangerschap

2 maanden geleden

Mn verloskundige denkt dat er iets klem zit/in de verdrukking komt als ik zit. Omdat ik het niet heb als ik sta of lig. Goed rechtop zitten en even naar de fysio om te kijken of die er iets mee kan.

2 maanden geleden

Ik heb precies het zelfde maar dan aan de linkerkant. Soms zenuwtrekken er bij.

2 maanden geleden

Gisteren naar de verloskundige geweest voor gewone controle en ze zei ook dat het wss een orgaan of een spier is die nu gekneld zit. Niets aan te doen :)

2 maanden geleden

Pijn rond je middenrif kan ook duiden op zwangerschapsvergiftiging. Dit kan na 20 weken ontstaan. Kan je vrij eenvoudig laten checken door je bloeddruk te laten meten.

2 maanden geleden

Hi! Ik had het ook en dacht dat er iets drukte, maar de gynaecoloog zij dat het pijn in de maag kan zijn door een verhoogde aciditeit…. Mss eens navragen? Het deed echt pijn ter hoogte van mijn borstbeen!

2 maanden geleden

Reactie op Loes En Maurice

Hi! Ik had het ook en dacht dat er iets drukte, maar de gynaecoloog zij dat ...
Ik heb exact hetzelfde! Maagzuurtabletten werken bij mij heel goed hiertegen.

2 maanden geleden

Reactie op Little_nov

Oeh ja, heb ik ook. Precies op dezelfde plek. Met ook een heel pijnlijke pl ...
Ja precies dit heb ik ook. Bij mij helpt het ook geen BH of te strakke kleding te dragen :)

2 maanden geleden

Bij mij waren dit galstenen. Pijn kwam in aanvallen en heeft 2 a 3 dagen geduurd, daarna niet meer gehad. Mocht de pijn bij jou constant zijn, zou ik eerder aan iets anders denken dan galstenen.

één maand geleden

Heb dit de 1st zwangerschap gehad, toen niks mee gedaan. Nu 2de zwangerschap ook weer. Waarschijnlijk een zenuw bekneld, doet ontzettend veel pijn. Ga nu de tens proberen tegen de pijn.

één maand geleden

Dit kan je maag zijn Ga hier mee naar de huisarts en verloskundigen kan ook teken zijn. Van zwangerschap vergiftiging Ik heb hier ook erg last van gehad Leek op galblaas pijn maar dat kan bij mij niet want die heb ik niet ik blijk een maagzweer te hebben

één maand geleden

Hoi mama's, Hoe doen jullie het nu met de pijn? Ik vind het echt niet meer te harden gewoon. Langs fysio geweest en lijkt idd bij mij ook een beknelde zenuw/spier. Masseren gaf kort verlichting. Ik moet echt om de haverklap plat omdat de pijn te heftig wordt en ik dus niet meer verder kan met wat ik aan het doen was (huishoudelijke taken, autorijden, op de bank zitten, etc etc.

één maand geleden

Hoi, Ik heb iets gevonden wat helpt! Tijgerbalsem smeren, ontspant echt fantastisch. Las op internet tegenstrijdige adviezen maar mijn gynaecoloog heeft aangegeven dat ik het mag gebruiken. Dus een tip voor als je op zoek bent naar iets;)

één maand geleden

Hier hetzelfde! Volgens de verloskundige mogelijk een beknelde zenuw! Hoor ook graag of mensen tips hebben!!