9 Reacties

één maand geleden

Ik werk zelf in de zorg als verzorgende ig. En heb last van mijn bekken ik moest dus komen van mijn werk 6 uurtje en dan alleen zittend werk nouja dat ging dus niet want lang zitten od staan of liggen dan gaat alles zeer doen. Gelukkig heeft arbo arts gezegd dat ik dus niet meer mag werken. Dus zit nu tot na mijn verlof thuis. Ik hoef pas halve wege april te werken. Als ik jou was zal ik toch echt in de ziektewet gaan want als je al last heb van je banden en bekken word het er niet beter van als je blijft werken. En ja het is moeilijk maar je moet echt aan jezelf en de baby denken.

één maand geleden

Ik werk ook als verpleegkundige. Maar als ik jou was zou ik toch echt gaat mindere... Halve dagen bijvoorbeeld werken. Ik ben nu 32 weken zwanger en heb net zo'n zwangerschap als jou. Wellicht in gesprek gaan met de arbodienst voordat je het gesprek heb met je leidinggevende. Weet je precies wat je wel en niet kan doen.

één maand geleden

Ik werk als anesthesiemedewerker op ok. En door complicaties al uitgevallen. Ben nu 25.4 weken . Mijn leidinggevende heeft een advies gesprek aangevraagd aan bij de bedrijfsarts. Het allerbelangrijkste is nu je baby en de rest komt later. Gezondheid voor alles.

één maand geleden

Ik zou even overleggen met je bedrijfsarts. Dan hoef je niet zelf de beslissing te nemen, maar kan een expert met je meedenken en de beslissing nemen. Dat is vaak ook makkelijker voor jezelf richting het team, zeker als er weinig begrip is voor je klachten.

één maand geleden