15 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben bijna het zelfde verhaal. Bij de 20 weken was het hoofdje p18 en bij de 30 weken groei echo was het nog maar p3. Wij moeten nu woensdag voor weer een groei echo naar de gynaecoloog. En dan horen we de verdere aanpak. Voor nu denken ze dat de baby gewoon een klein hoofdje heeft. Dus ben benieuwd naar woensdag
2 maanden geleden
Ja ik ook. Mijn meisje zit op p3 met een hoofdje van p0,7.
Grote controle gehad en ze zag er verder prima uit. Bloedonderzoeken waren goed, alleen de navelstreng had een hoge druk dus nu zijn we elke week onder controle in het ziekenhuis.
Je bent in goede handen! Ze houden het goed in de gaten. Als je wil praten, ervaring wil uitwisselen of meer info wil mag je me altijd een privébericht sturen.
2 maanden geleden
Reactie op Marsha1995
Wij hebben bijna het zelfde verhaal. Bij de 20 weken was het hoofdje p18 en ...
Spannend woensdag, succes 🙏
2 maanden geleden
Reactie op Wonder2024november
Ja ik ook. Mijn meisje zit op p3 met een hoofdje van p0,7.
Grote controle ...
Dankjewel voor je lieve reactie! Ik probeer ook positief te blijven en afwachten wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen
2 maanden geleden
Hier ook redelijk hetzelfde. Vorige week maandag een echo bij de verloskundige en met de hoogste meting kwam ze uit op p 2,2. We doen mee aan een onderzoeksstudie in het ziekenhuis en daar kwamen ze nog lager uit. Ons kindje lijkt daar op alle vlakken iets kleiner maar vooral het hoofdje is echt een stuk kleiner.
Ze maken zich geen zorgen gelukkig, mijn vriendin en ik hebben ook een klein hoofd dus misschien dat het daarom kleiner is. Krijg wel een extra groei echo volgende week.
Ik zou vooral niet gaan googlen en even met je verloskundige bellen als je je zorgen maakt
2 maanden geleden
Reactie op Lindaa1993
Dankjewel voor je lieve reactie! Ik probeer ook positief te blijven en afwa ...
Weet je al wanneer je een afspraak hebt?
2 maanden geleden
Weet je al wanneer je een afspraak hebt?
Morgenvroeg om 10uur
2 maanden geleden
Reactie op Lindaa1993
Morgenvroeg om 10uur
Spannend. Krijg je dan gelijk een GUO (geavanceerde echo controle)?
2 maanden geleden
Spannend. Krijg je dan gelijk een GUO (geavanceerde echo controle)?
Zeker spannend. Ja, als de gynaecoloog dat nodig vindt doet ze dat. Ze wil eerst een meetfout uitsluiten en opnieuw het hoofdje meten. Het kan zijn dat er verkeerd gemeten is als de baby al wat ingedaald is werd me verteld? Dus laten we op een meetfout hopen 🙏
2 maanden geleden
Reactie op Lindaa1993
Zeker spannend. Ja, als de gynaecoloog dat nodig vindt doet ze dat. Ze wil ...
Dat zou het mooiste zijn! Laat maar even weten 🙏🏼🙏🏼 succes morgen!
2 maanden geleden
Wij hebben vanochtend weer een groei echo bij de gynaecoloog gehad. En de kleine is goed mee gegroeid. Nog steeds wel een klein hoofd. Maar omdat het sinds de 20 weken wel met de rest van het tempo het zelfde is gegroeid gaan ze er vanuit dat het gewoon een meisje met een klein hoofdje is. Dus ik hoef geen extra controle meer.
2 maanden geleden
Dat zou het mooiste zijn! Laat maar even weten 🙏🏼🙏🏼 succes morgen!
Doe ik, dankjewel 🩷
2 maanden geleden
Reactie op Marsha1995
Wij hebben vanochtend weer een groei echo bij de gynaecoloog gehad. En de k ...
Oh wat fijn zeg 🙏
2 maanden geleden
Het hoofdje werd nu gemeten op p6, wat redelijk in groei is met de rest. Over 2 weken nog een extra groei echo, maar we hoefden ons geen zorgen te maken. Het hoofdje is gewoon aan de kleine kant, maar verder alles goed. Pff wat een opluchting
2 maanden geleden
Reactie op Lindaa1993
Het hoofdje werd nu gemeten op p6, wat redelijk in groei is met de rest. Ov ...
Wat goed om te horen! Super fijn voor jullie.