5 Reacties

vor 6 Monaten

En koorts

vor 5 Monaten

Ja hier nog een.. Helaas al 3/4 weken lang elke dag hoofdpijn. Vanaf het moment van opstaan tot aan slapen toe. Paracetamol werkt of heel kort of helemaal niet. De gynaecoloog zei dat het normaal is en wel eens kan voorkomen. Bij 30 weken is het gevaarlijk en kan het een zwangerschapsvergiftiging zijn. Dus even in de gaten houden.

vor 5 Monaten

Ik heb er ook last van.. erg vervelend en niks helpt 😩

vor 5 Monaten

Oke dames ik heb de oplossing voor mijn hoofdpijn gevonden. 3 dagen geleden met de gynaecoloog gebeld die weer aangaf om met de huisarts contact op te nemen. Eenmaal bij de huisarts is het een en ander gecheckt. Het bleek gelukkig niets ernstigs te zijn. De huisarts had de neuroloog ook gesproken en zij vonden het ook raar dat ik 4 weken lang heftige hoofdpijn had. Het kan dus ook een voorhoofdsholteontsteking zijn zonder neusverkoudheid. Want buiten de hoofdpijn om heb ik nergens last van. De huisarts raadde mij een neusspray aan (te koop bij de kruidvat) deze een week lang 3 maal per dag gebruiken. Ik zit nu op mijn 3e dag en voor het eerst geen hoofdpijn meer. Ik zal de foto van de neusspray toevoegen. Hopelijk is dit ook waar jullie last van hebben en is het snel verholpen🫶

vor 5 Monaten

Reactie op ceycey99

Oke dames ik heb de oplossing voor mijn hoofdpijn gevonden. 3 dagen geleden ...
Mijn verloskundige zegt dat je deze niet mag gebruiken terwijl mijn huisarts dat idd ook zei 🥲