22 Reacties

2 maanden geleden

Ik betwijfel of je man er over klaagt... 馃檮 en anders schaf dingen aan die op batterijen werken 馃ぃ Is normaal, hoort erbij. Hier is er ook eentje helemaal happy 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Ik betwijfel of je man er over klaagt... 馃檮 en anders schaf dingen aan die ...
Mijne klaagt er helaas wel over 馃ス

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Ik betwijfel of je man er over klaagt... 馃檮 en anders schaf dingen aan die ...
Hahaha mijn man heeft een vrij laag libido. En ik normaal ook 馃槀 dus ik ben inderdaad batterijen aan het opladen 馃槀馃槀馃槀 Ik had dit precies hetzelfde toen ik zwanger was van de eerste. Om gek van te worden 馃槀 geef mij maar een laag libido hahaha

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Mijne klaagt er helaas wel over 馃ス
Dat spijt me om te horen 馃様 Owee als het andersom zou zijn 馃檮 dan moet je ze eens horen. Dan toch maar dingen aanschaffen om het zelf te doen 馃槄 Schaam je niet. Die liggen hier ook 馃槅

2 maanden geleden

Die van mij wil pas weer als de baby eruit is :(

2 maanden geleden

Reactie op Atb86

Die van mij wil pas weer als de baby eruit is :(
Sorry maar da's toch ook compleet je reinste onzin 馃え Wa kun jij dan straks wel nie zeggen als je net bevallen bent met een gapend gat daar beneden en talloze slapeloze nachten...? Nee schat, pas weer als de baby gaat studeren

2 maanden geleden

Reactie op Atb86

Die van mij wil pas weer als de baby eruit is :(
Wauw! Waarom? Omdat die bang is dat de baby er wat van mee krijgt? Seks schijnt juist goed te zijn tijdens de zwangerschap.

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Wauw! Waarom? Omdat die bang is dat de baby er wat van mee krijgt? Seks sch ...
Ja we hebben er al 3. Alleen nu zie ik er al uit alsof ik 30 weken zwanger ben.en tis een meisje. En ze ligt onderin m'n buik. Dus hij vind het nu minder grappig als de andere zwangerschappen.

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Sorry maar da's toch ook compleet je reinste onzin 馃え Wa kun jij dan straks ...
Haha nja mijn libido is altijd erg hoog behalve als ik zwanger ben.vind mezelf dan nie erg aantrekkelijk. Dus dat scheelt.

2 maanden geleden

Reactie op Atb86

Haha nja mijn libido is altijd erg hoog behalve als ik zwanger ben.vind mez ...
Ja je moet het koken zoals je het eten wil 馃槄 Zolang hij je maar niet vermijdt om de verkeerde redenen, want dan moet je 'm gewoon afslaan met de batterij gedreven apparaten 馃檮

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Ja je moet het koken zoals je het eten wil 馃槄 Zolang hij je maar niet verm ...
Die zijn momenteel ook mijn favoriet. En mochten die me gaan vervelen dan mag hij gwn geeen nee zeggen natuurlijk.tis niet netjes om een zwangere vrouw af te wijzen :p

2 maanden geleden

Reactie op Atb86

Die van mij wil pas weer als de baby eruit is :(
Mijn vriend raakt me ook niet echt nog heel veel aan.. word er best onzeker van

2 maanden geleden

Reactie op Atb86

Die van mij wil pas weer als de baby eruit is :(
Ben er net achter gekomen dat die van mij ook niet meer wil. Eerste drie maanden was ik beroerd, dus wilde ik niet.. maar t verbaasde me wel enorm dat hij niet wilde... Heb 'm nog zo geprobeerd uit te leggen dat ie de baby echt geen kwaad kan doen en dat t zelfs GOED voor haar kan zijn. Waarop hij antwoorde: Wat? Seks is goed voor haar?! Op zo'n toon alsof de baby seks heeft馃槀... nee man je zit toch niet in haar vagina?!

2 maanden geleden

Herkenbaar hoor 馃槀 Ik ben blij dat mijne me niet afwijst, maar hij werkt helaas veel waardoor hij wel bijna altijd moe is 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Ben er net achter gekomen dat die van mij ook niet meer wil. Eerste drie ma ...
Lang leve de toys dan maar :p dan komt hij er vanzelf wel op terug..

2 maanden geleden

Reactie op Felfel93

Mijn vriend raakt me ook niet echt nog heel veel aan.. word er best onzeker ...
Ja vervelend is dat he dat je daardoor onzeker word , daar heb ik ook erg veel last van gehad. En dat komt strax op het einde vd zwanger schap dubbel zo hard terug bij mij.. Geniet gewoon van zelfs service, Waar hij bij is dan komt het vanzelf wel goed :p

2 maanden geleden

Wees blij, mijn libido ligt ergens in de Sahara...馃槅

2 maanden geleden

Reactie op Ellissssssss

Wees blij, mijn libido ligt ergens in de Sahara...馃槅
Lekker rustig 馃槀

2 maanden geleden

Reactie op Ellissssssss

Wees blij, mijn libido ligt ergens in de Sahara...馃槅
Die van mij daar diep begraven zelfs

2 maanden geleden

Reactie op Mec

Die van mij daar diep begraven zelfs
Naast die van mij wellicht!