10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben de snuzzpod co-sleeper die kan tot 95cm

één maand geleden

Reactie op Anoniem1207

Wij hebben de snuzzpod co-sleeper die kan tot 95cm
Hoe werkt dat dan? Want op internet staat er ook voor de Snuzpod een maximale hoogte van 73 cm... (En bij een andere zelfs maar 70 cm)

één maand geleden

Dat klopt. Ik zou dus sowieso niet voor die maximale matrashoogte gaan, maar voor de 'minimale' 80 cm. Daarnaast kun je op zoek gaan naar een speciale boxspring cosleeper, die zijn meestal wat hoger. Ik weet dat die van babybay traploos instelbaar is qua hoogte en hij in totaal 96 cm hoog is (de boxspring variant), dus dat zou, zeker in die eerste week als ze toch nog niet veel bewegen, voldoende moeten zijn.

één maand geleden

Als ik het goed begrepen heb, ligt je kindje sowieso ietsje lager in de cosleeper. Het randje van stof wat omhoog blijft staan, dat eindigt op de hoogte van je matras. Zo ligt je kindje altijd veilig en kan het niet bij jou in bed belanden zonder dat jij dat doet.

één maand geleden

Met een boxspring hoeft je bed niet perse op klossen. Die zijn vaak al hoog genoeg.

één maand geleden

Reactie op RdenBosch

Met een boxspring hoeft je bed niet perse op klossen. Die zijn vaak al hoog ...
Ik had onze boxspring opgemeten, is te laag volgens de richtlijnen van de zorg. Nou ik kom er nu al met moeite in met mijn 1.59 cm. Ben benieuwd hoe ik dan in en uit bed kom als die nog hoger moet 🤣

één maand geleden

Reactie op Lola28

Ik had onze boxspring opgemeten, is te laag volgens de richtlijnen van de z ...
Haha, dit heb ik ook met mijn 1.61 😂

één maand geleden

We hebben sowieso een hoog bed en elke co sleeper was te laag. Wij hebben dus de co sleeper op klossen gezet 😀

één maand geleden

Op klossen is maar een weekje voor de kraamzorg. Daar zijn ze denk ik dan weer niet voor gemaakt. Maar dat kan prima 20cm lager.

één maand geleden

Reactie op Lola28

Ik had onze boxspring opgemeten, is te laag volgens de richtlijnen van de z ...
Haha hier ook een hoog bed! Ik heb onze Kraamhulp de hoogte van ons bed doorgegeven en gevraagd of dat voor haar goed genoeg is of dat ze klossen nodig vindt, en het hoeft voor haar gelukkig niet. Scheelt dat zij ook maar een klein vrouwtje is 😅