6 Reacties
één maand geleden
Reactie op sueraya20
Ja maar de jongste zit nog wel is vast en durft soms zelf niet meer na ben ...
Haha herkenbaar 😂 Binnenspeeltuin is hier om dezelfde reden ook geen goed idee.
Ik ben vooral blij met mijn netwerk; opa en oma, tante waar onze peuter even kan spelen.
Maar ook afspreken met vriendinnen, gewoon bij mij of hen thuis, dan kan hij ook beter spelen zonder dat ik mee moet doen.
Daarnaast veel boekjes lezen, knutselen aan tafel en soms plof ik toch ook op de grond en ‘speel’ mee met de treinbaan waar hij heel goed mee kan spelen.
Of met de auto naar een buiten speeltuin waar we niet zo vaak komen, dan kan ik ook fijn op een bankje zitten. Als is dat met jullie leeftijdsverschillen misschien wat lastiger?
En als ik echt moe ben, dan maar even een uurtje tv hoor… het is even niet anders op dit moment.
één maand geleden
Pfoeh, ik vind alleen mijn dochter van ruim 2,5 al pittig 😅
Wat ik bij haar nu vaker doe is dat ik op de bank lig en zij de hele inventaris van haar keukentje naar me toe brengt en daarna weer opruimt 😅
En boekjes lezen inderdaad. Verder heeft ze ook een toniebox (muziekboxje waar ze zelf de muziek kan kiezen dmv figuurtjes) waar ze soms wel wat langer zoet mee is.
Aangezien jouw kindjes ook al wat ouder zijn: is naar de ikea gaan en bij smaland achterlaten misschien een idee 😅? En dan zelf in de koffiebar gaan zitten (als ze die bij jouw ikea hebben)