8 Reacties

één maand geleden

Heb je hierbij ook benauwdheid en longen vol met slijm. Ik heb dit namelijk ook gehad en bleek een longinfectie te hebben. Met antibiotica is het uiteindelijk weggegaan. Al dat gehoest en moeilijk ademen was erg vermoeiend.

één maand geleden

Reactie op Amasja

Heb je hierbij ook benauwdheid en longen vol met slijm. Ik heb dit namelijk ...
Pff lijkt me ontzettend heftig een longontsteking. Ik heb het een beetje gemixt droge hoest en hoest met slijm. Maar dit heb ik vaker en dan blijft het gewoon zo lang hangen. Ik heb nog niet eerder een longontsteking gehad en hoop er ook niet nu voor het eerst één te krijgen 😅

één maand geleden

Ik heb dit nu een week, maar dan een heftige kriebelhoest, hoest de longen uit mn lijf en word er ook echt doodmoe van! Morgen heb ik een afspraak bij de ha voor wat anders, maar ga gelijk even vragen of ze voor die hoest ook wat hebben.. ben nu 33w zwanger. Heel vervelend 😕

één maand geleden

Ik heb covid gehad. Loop al 3 weken te hoesten. Ik mocht niets nemen van de artsen. Als ik echt niet kan slapen zet ik warm water met de waterkoker en hang ik wat boven het warm water te dampen. Een vicks-muntje stilt ook even. Warme thee drinken. Neus eens spoelen met zoutwater. Het is echt een hel geweest. Ben blij dat het ergste door is.

één maand geleden

Hier ook al 3 weken mn longen uit m'n lijf aan het hoesten. Zoonlief heeft hetzelfde verloop ervan, dus ligt aan dit type virus denk ik. Maar door het hoesten kots ik ook en plas tegenhouden is ook een uitdaging. Vandaag ook ff moeten klagen tegen m'n moeder. Normaal is zo een heftige verkoudheid al niet fijn, maar nu zwanger en wel ben ik gewoon enorm moe en er klaar mee🙈 In de nacht heb ik een gesneden ui op mijn nachtkastje staan. En overdag damp ik met kamille thee en ik drink kamille thee. Meeste dingen die je normaal mee dampt of slikt is niet veilig in een zwangerschap dus het is een beetje behelpen ook. Goed in de gaten houden dat je geen hoge koorts krijgt of langdurige koorts, dan moet je echt meteen aan de bel trekken. Hopelijk ben je er snel van af!

één maand geleden

Gelukkig ben ik niet de enige die hoest en bij mij blijft het ook altijd lang aan houden het ergste is ik moet zelfs incontinentie materiaal gebruiken want als ik hoest plas ik 😂

één maand geleden

Reactie op lisssiee

Gelukkig ben ik niet de enige die hoest en bij mij blijft het ook altijd la ...
Wat betreft de incontinentie heb ik precies hetzelfde🤣 ik dacht heel even dat mijn vliezen gebroken waren maak dit ook voor t eerst mee.

één maand geleden

Reactie op Rensketje

Hier ook al 3 weken mn longen uit m'n lijf aan het hoesten. Zoonlief heeft ...
Owja heel handig, ik had toevallig vandaag gember gehaald en was van plan munt en gember thee te maken