24 Reacties

6 maanden geleden

Ik gebruik desloratadine op recept van de huisarts. Dit mag je gewoon gebruiken volgens apotheek.nl

6 maanden geleden

Volgens mijn verloskundige mag je gewoon de pilletjes van prevalin gebruiken. (Gewoon te koop bij kruidvat en etos enz.)

6 maanden geleden

Desloratadine pillen, recept van de huisarts. Ik zou gewoon aan de huisarts/verloskundige vragen wat je kunt gebruiken tijdens de zwangerschap, dan ben je 100% zeker dat het goed zit!

6 maanden geleden

Op de medimama app (van lareb) kun je van medicijnen van de drogist vinden of je ze mag gebruiken tijdens de zwangerschap

6 maanden geleden

Ik heb normaal levoceterizine via de huisarts, maar nu is dat voor de zwangerschap omgezet naar ceterizine. Ik zou als ik jou was met je huisarts of verloskundige overleggen

6 maanden geleden

Ik had altijd desloratadine via de huisarts maar ik mocht die niet meer gebruiken ivm de zwangerschap en ik heb nu de cetirizine tabletjes van de kruidvat.

6 maanden geleden

Ik gebruik nog steeds levocetrizine, staat in de bijsluiter dat het veilig is tijdens zwangerschap

6 maanden geleden

Ik heb fluticason neusspray. Ik heb normaal Levocetrizine maar dat raden ze niet echt aan. Red het nu alleen op de neus spray dus dat is top

6 maanden geleden

Waar je eens naar kunt kijken is medical tapeing bij hooikoorts. Ik heb dit vorig jaar gedaan en ga het dit jaar weer doen. Het heeft mij toen goed geholpen Ze plakken twee stukken tape op je rug dus kan nooit kwaad voor je zwangerschap en heeft geen bijwerkingen

6 maanden geleden

Ik had de hoop dat de hooikoorts misschien door het zwanger zijn weg zou blijven, maar het is deze week toch nog hard toegeslagen icm een flinke verkoudheid :( ik gebruik loratadine, was prima volgens de vk. En zoutspray of zo'n neusspoeling met zout water

6 maanden geleden

Citricine heeft mijn huisarts voorgeschreven. Mag bij zwangerschap

6 maanden geleden

Reactie op Naomiiixxx

Ik had altijd desloratadine via de huisarts maar ik mocht die niet meer geb ...
Mijn huisarts gaf aan dat ik desloratadine gewoon mag blijven gebruiken..

6 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik had de hoop dat de hooikoorts misschien door het zwanger zijn weg zou bl ...
Ja hier hoopte ik ook op. Maar voel het toch opkomen 😅

5 maanden geleden

Wat een terrorweek op hooikoortsvlak.. bij jullie ook?

5 maanden geleden

Ik gebruik sinds vandaag Levocetirizine. Ik voel me ontzettend schuldig naar de baby dat ik met iets van medicatie ben gestart maar ik hield het niet meer 😂 🤧 wel nagevraagd bij de huisarts als de apotheek of het kwaad kan en daarna de bijsluiter en internet nog afgespeurd. Het kan gelukkig geen kwaad

5 maanden geleden

Ik besef nu dat ik gewoon nog helemaal geen hooikoortsklachten heb gehad!

5 maanden geleden

Vandaag ineens raak met hooikoorts. Mijn neus zit zo zo zo vol met snot, gewoon niet doorheen te ademen. Ik mag hooikoorts tabletten van kruidvat cetirizine gebruiken. Morgen bel ik de ha voor welke neusspray ik mag gebruiken, dit is echt niet leuk zo heftig 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Eline En Vriend

Vandaag ineens raak met hooikoorts. Mijn neus zit zo zo zo vol met snot, ge ...
Ik weet niet of er neusspray zijn die mogen, wat je wel kunt proberen is zo'n neusspoeling met zout water..

5 maanden geleden

Ik heb vandaag 2 cetrizine genomen die 1 maand over datum zijn… oeps.. denken jullie dat het erg is?

5 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Ik heb vandaag 2 cetrizine genomen die 1 maand over datum zijn… oeps.. denk ...
Ik denk dat twee cetrizine te veel is. Maar, een maand over de datum kan geen kwaad.