Desloratadine pillen, recept van de huisarts. Ik zou gewoon aan de huisarts/verloskundige vragen wat je kunt gebruiken tijdens de zwangerschap, dan ben je 100% zeker dat het goed zit!
Ik heb normaal levoceterizine via de huisarts, maar nu is dat voor de zwangerschap omgezet naar ceterizine. Ik zou als ik jou was met je huisarts of verloskundige overleggen
Ik had altijd desloratadine via de huisarts maar ik mocht die niet meer gebruiken ivm de zwangerschap en ik heb nu de cetirizine tabletjes van de kruidvat.
Waar je eens naar kunt kijken is medical tapeing bij hooikoorts. Ik heb dit vorig jaar gedaan en ga het dit jaar weer doen. Het heeft mij toen goed geholpen
Ze plakken twee stukken tape op je rug dus kan nooit kwaad voor je zwangerschap en heeft geen bijwerkingen
Ik had de hoop dat de hooikoorts misschien door het zwanger zijn weg zou blijven, maar het is deze week toch nog hard toegeslagen icm een flinke verkoudheid :( ik gebruik loratadine, was prima volgens de vk. En zoutspray of zo'n neusspoeling met zout water
Ik gebruik sinds vandaag Levocetirizine. Ik voel me ontzettend schuldig naar de baby dat ik met iets van medicatie ben gestart maar ik hield het niet meer 😂 🤧 wel nagevraagd bij de huisarts als de apotheek of het kwaad kan en daarna de bijsluiter en internet nog afgespeurd. Het kan gelukkig geen kwaad
Vandaag ineens raak met hooikoorts. Mijn neus zit zo zo zo vol met snot, gewoon niet doorheen te ademen. Ik mag hooikoorts tabletten van kruidvat cetirizine gebruiken. Morgen bel ik de ha voor welke neusspray ik mag gebruiken, dit is echt niet leuk zo heftig 🥲