3 Reacties

één maand geleden

Hier ook. Naar mijn mening is erop afgerekend worden niet oké. Ik hoop dat je er met hem over in gesprek kan. Ik heb zelf hierin onderschat wat voor nietsnutten sommige mannen hierin zijn.

één maand geleden

Hier ook. Nu de 2de heftiger als de eerste. Erop afgerekend word ik niet. Eergisteren ging mijn nagel eraan nadat deze eindelijk eens lang was moest zo vreselijk hard huilen dat mijn partner schrok. In eerste instantie weet hij dan niet te doen. Omdat ik ook nog wel eens fel uit de hoek komen kan laatste tijd. Hij vraagt dan nu zijn dit de hormonen of is dit de nieuwe jij? Meestal moet ik dan al lachen en uiteindelijk lachen we er samen om. Hij vind het deze keer wel heftiger maar zal me er niet persoonlijk op afrekenen zegt ook straks is dit weer voorbij en dan lachen we om alles. Ik zou toch echt een gesprek met je partner aangaan over hoe je je voelt. Misschien heeft hij ook niet in de gaten wat hij doet.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Hier ook. Nu de 2de heftiger als de eerste. Erop afgerekend word ik niet. E ...
Aaah ik moet eerlijk bekennen dat ik die hormonale situaties nog niet heb gehad. Al herken ik die wel van mijn vorige 2 zwangerschappen. Bij mij zit het meer in de ik ben nu gewoon feller. Ik was echt mak lammetje.. en heel kwetsbaar nu ben ik gewoon iemand met pit. Dan gaat hij er vol tegenin terwijl ik het zelf ook niet heel prettig vind dat ik nu zo ben. Hij verwijd mij dan echt dat ik zo doe. Terwijl ik dan hoop op beetje coulance ofzo. Wat lief dat je man het op manier probeert te achterhalen. Als is het lastig om volgens mij op dat moment te weten als vrouw of dit hormonaal is of gewoon de situatie. Voor mijn vriend is het zijn 1ste ervaring voor mij is het mijn 3de zwangerschap.