16 Reacties

6 maanden geleden

Jaa gek is dat he! Wat ons lichaam wel niet met ons doet. Ik heb dat sommige dingen mij meer raken, emotionele. En ik kan ook wel iets bozer om iets kleins worden. Gelukkig is dit af en toe. Daarom heen voel ik me straal gelukkig!! Ik heb ook nog weinig klachten, misschien heeft dat er mee te maken.

4 maanden geleden

Boh ik heb het juist de afgelopen weken dat ik echt emo, boos, gefrustreerd ben, te impulsief reageer waardoor er echt stomme opmerkingen uit komen en ik echt niet weet waar ik met mn negatieve energie naartoe moet. Kan om echt bizarre dingen ineens in janken uitbarsten, of om iets waar ik normaal mee zou lachen, zooooo boos worden dat ik het liefste iets in elkaar zou meppen (doe ik niet, no worries), maar zit mezelf zo in de weg. Hoe gaat het met jou inmiddels therese13? Andere vrouwen hier ook last van? Waait het ook weer over?

4 maanden geleden

Nou ik heb het beide. En boos, niet op iemand ofzo, maar snel boos. En heel emotioneel, dat gejank de hele tijd😭

4 maanden geleden

Hier ook enorm geïrriteerd, gefrustreerd en heel erg emotioneel geweest. Wat ik totaal niet herkende van mijn eerste zwangerschap. En een algeheel gevoel van niet blij zijn, ook niet met de zwangerschap. Waar ik dan ook weer me schuldig door ging voelen, emotioneel werd etc. Gelukkig gaat het nu sinds 1,5 week ongeveer iets beter, ik ben nu 13 weken. Maar jeetje wat vond ik het een zware begin periode, niet leuk voor mijn dochtertje van bijna 2, niet leuk voor mijn partner en ook niet voor mezelf. Ik vertrouw nu op een stijgende lijn! 🙏🏻

4 maanden geleden

Ah wat fijn dat ik niet alleen ben. Oja en het gevoel dat ik echt niks, maar dan ook niks goed kan doen, ik niet genoeg ben/doe, ik ubervoorzichtig ben en alsnog bang dat alles mis gaat en ik mn kind verpest/ miskraam veroorzaak. Dat ik niks gedaan krijg op een dag en ga zo nog maar ff door. Bedankt dat ik het ff van me af kan schrijven ♡ klaar de lucht toch fijn op deze uberzonnige lentedag!

4 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg vooral erg boos gefrustreerd , ook omdat ik zo erg moe ben. Soort schuld gevoel naar me zoontje van 3. Op het werk is me lontje ook heel kort, niet handig in de zorg. Nu 12 weken en hoop zo dat het minder word en ik gewoon kan genieten. Herken mezelf eigenlijk even nier

4 maanden geleden

En daarbij ga ik volgende week , weekje griekenland en hoop dan even in de relax modus te belanden. Want op werk is enorm druk

4 maanden geleden

Reactie op liset1506

Ik heb het ook heel erg vooral erg boos gefrustreerd , ook omdat ik zo erg ...
Ik werk ook in de zorg (met mensen met een verstandelijke beperking), met als gevolg dat ik én thuis geïrriteerd was door m’n dochtertje én op m’n werk ook door de cliënten. En dat schuldgevoel had ik dus ook heel erg naar m’n dochtertje toe. Maar nu dus sinds 1,5 week (ik ben nu 14 weken) gaat het echt wat beter. Hopelijk bij jou ook snel!

4 maanden geleden

Ja, herkenbaar. Ik heb het niet de hele tijd, maar soms ineens een dag dat ik wel de hele dag kan huilen en niks leuk vind. Lijkt ook wel samen te hangen met m'n energieniveau en ik zie op dat soort dagen op m'n smartwatch dat m'n stress ook de hele dag hoog is.

3 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Boh ik heb het juist de afgelopen weken dat ik echt emo, boos, gefrustreerd ...
Hee! Bij mij inmiddels gelukkig over behalve sons nog de ‘opvliegerige opmerkingen’. Hoe gaat het nu met jou? Hopelijk is het ook wat gezakt

3 maanden geleden

Ik heb hier heel erg veel last van. Ben vandaag precies 16 weken en elke dag hoop ik dat het weggaat! 😕 you got this mama!

3 maanden geleden

Reactie op jenni2024X

Ik heb hier heel erg veel last van. Ben vandaag precies 16 weken en elke da ...
Bij mij is het weg, ik ben nu 19 weken. Hopelijk gaat het bij jou ook snel weg of word het in iedergeval wat minder 🫶🏻

3 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg. Merk vooral dat ik feller ben en meer voor mezelf op kom of zo. Ben ook extra beschermend over mn dochter van 3 jaar. Ik was gisteren in een kinderspeelparadijs en daar heb ik lopen schreeuwen naar een rotjoch omdat hij op de glijbaan liep waar ik net met mijn dochter af wilde…hij reageerde niet op mijn vraag of hij aan de kant wilde gaan…ik vroeg hem daarna of hij stront in zijn oren had?!😱

3 maanden geleden

Reactie op Sunflower1988

Ik heb het ook heel erg. Merk vooral dat ik feller ben en meer voor mezelf ...
😂🤭

3 maanden geleden

Heel herkenbaar maar als ik heel eerlijk ben is mn 2.5 jarige dochter 1 van de redenen waarom ik vaak emotioneel ben. Ze zit in haar 'ik wil niet eten en slapen en stop gelijk ook maar met mn middagdut'' fase waardoor ik helemaal uitgeput ben en het allemaal niet trek

3 maanden geleden

Bij mij gaat het heen en weer die hormonen. Volgens iedereen om mij heen ben ik heel direct en duidelijk in wat ik wel wil en niet wil en hoe ik dingen zie. Zo ben ik nooit geweest. Maar ook in eens heel emo of mijzelf zielig vinden 😂. Mijn vriend snapt af en toe helemaal niks meer van mij