5 Reacties

één dag geleden

Die van mij is pas 5 dagen oud (dus het is niet te vergelijken met jou situatie), slaapt de hele dag maar krijgt het ook voor elkaar om van 2-7 snachts wel wakker te zijn, tenzij ik haar echt op me leg, Maarja dat durf ik met slapen weer niet. Maar de kraamzorg tipte dat het wel kan helpen om voor het slapen gaan lekker in bad te doen, dan worden ze lekker rozig en slapen ze mogelijk beter door. Dus misschien is dat een idee...

één dag geleden

Reactie op Pukkestuk

Die van mij is pas 5 dagen oud (dus het is niet te vergelijken met jou situ ...
Ja paar x geprobeerd maar na een bad of douche is ze vaak klaar wakker...

één dag geleden

Dit heb ik ook gehad alleen na 2 nachten kregen wij de goede tip van de kraamzorg om de bak van de kinderwagen in het ledikant te zetten en onze zoon daar in te laten slapen. Zijn geborgenheid werd zo voldaan. Na 3 dagen hebben wij onze zoon in het ledikantje gelegd met een gedragen slaapshirt van mij om zn matras gewikkeld en na een week weggehaald. Slapen ging stukken beter. Verder heb ik het matrasje iets scheef in bed zodat zijn hoofdje iets hoger ligt om eventuele reflux of iets te verhelpen. Ik heb een heel zacht lampje aan. Tips die ik je verder kan geven, overdag dicht bij het raam leggen ivm dag/nacht ritme. Misschien een AR (anti reflux) voeding voor het slapen gaan bij de borst of kunstvoeding. Sterkte mama dit zijn pittige weken❤️

één dag geleden

Oh jeetje wat heftig. 3 uur huilen per 24 uur is normaal, maar dit is veel meer! Danmag je echt wel hulp vragenvan ggd oid. Wie weet heeft ze last met plat liggen. Is ze wel troostbaar rechtop of tegen je aan of met voeden of wat dan ook? Is er verschil na een rustige of drukke dag? Slaapt ze goed overdag? Goed slapen doet goed slapen zeggen ze. Mijne kan ik echt niet de hele nacht tussen voeden door in z'n wiegje leggen en moet ook wel nabijheid snachts hebben maar als ik dat geef huilt die niet veel. ( Tussen ons in op verschoonkussen en deken goed laag tov kindje mag, op je laten liggen doe ik wel ook met indutten,dan lig ik zo dat ie niet uit bed kan vallen en deken goed laag, je instinct zorgt dat je lichter slaapt) Sterkte! Je doet t goed en er zal vast n reden voor zijn.

20 uur geleden

Onze dochter was ‘s nachts ook onrustig. Niet zo lang gehuil als bij jou, maar de kraamhulp gaf toen de tip om haar overdag in haar eigen kamer te leggen in het donker. In de avond / nacht is het opeens heel stil, terwijl ze overdag altijd sliep met geluiden en licht om zich heen. Sindsdien gaan de nachten een stukke beter! Ze slaapt nu van 14-16 in haar eigen kamer. Misschien kan dit je nog helpen…