6 Reacties

één maand geleden

Goede vraag 😉 Eerste waar ik aan denk; - Paracetamol (kijk ff naar juiste gram voor gewicht en koop genoeg ;)) - Spul voor tandjes (Dentinox) - Spul voor als ze verkouden zijn (Luuf) - Zinkzalf voor geïrriteerde billetjes (wij gebruiken zelf die van Zwitsal, zit blijkbaar een hoog percentage zink in, andere zweren juist weer bij Bepanthen of Sudocream. Dat is uitproberen.) - Iets voor droge huid plekjes/begin eczeem. Wij gebruiken zelf Lanettezalf via apotheek maar hier zijn ook veel verschillende voorkeuren in.

één maand geleden

-zetpillen 60mg en hoger -thermometer -kaliptus (luuf mag pas vanaf 6 maanden) -vsm chamodent voor tandjes werkte beter als dentinox die doet niets terwijl vsm al verdoofd op je vinger -bijtring -sudocreme of dr leenaarts billencreme voor de billen -frambozenzalf voor de huid bij eczeem -sab simplex (Duitse apotheek bestellen) voor krampjes werkt beter als die Nederlandse zooi die is zuur en verergerde het. -neus (snot) uitzuiger (electrisch) bij verkoudheid -nestocyl bij muggenbeten in vooral de zomer en andere dingen zoals schaafplekken als ze ouder zijn (oranje verpakking). -neus spuitje met fysiologisch zout om eventueel heel voorzichtig het neusje door te spoelen bij verkoudheid en daarna dan uitzuigen met de (electrische neuszuiger). -neusspray zout -een goede zonnebrand ik ben fan van altruist ontwikkeld door een dermatoloog. Troep en parfum vrij en je steunt een goed doel. Werkt ook super goed op mijn eczeem huid. De kleine verpakkingen zijn in verhouding duur tot de grote maar ik heb een flacon die ik zelf bij vul vanuit de 1000ml fles. Zo heb ik overal in mijn handtas, in de psz tas en in zijn luiertas en in het dashboard kastje van de auto kleine tubes bij me.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

-zetpillen 60mg en hoger -thermometer -kaliptus (luuf mag pas vanaf 6 maan ...
Frambozenzalf werkt overigens wel heel fijn voor veel meer huid problemen of ontstekingen. Ik gebruik dat na het douchen bij mijn zoon en straks ook de 2de. Veel natuurlijker als al die bodylotions waar allerlei troep in zit en parfum wat vreselijk is voor een eczeem huid. La roche posay lipikar baume ap smeer ik ook tussendoor extra als het huidje wat minder vet nodig heeft. Daar reageren wij hier ook goed op. Andere lotions zoals naif en Zwitserland krijg ik meteen eczeem uitbarstingen van op mijn handen.

één maand geleden

In de eerste weken hebben wij niks hoeven gebruiken, later veel gebruik gemaakt van; - luuf, verkoudheids balsem vanaf 6 maanden te gebruiken bij verkoudheid; - stoom druppels, deze doe ik op haar kussen of matras wanneer ze bijna niet kan ademen door snot, dan kan ze toch wat vrijer ademen ook pas vanaf 6 maanden; - snot zuiger! Die heb ik al eerder kunnen gebruiken, echt top om ze even te helpen bij een verkoudheid. Nagel knippertje, thermometer. Verder gebruiken wij Naïf producten en sudocreme en bepanthen. Ik gebruik water doekjes en verschoon de luier bij iedere fles, onze dochter heeft nooit echt erge rode bellen gehad gelukkig! 😊 Er zijn qua producten zoveel keuzes! Succes met uitzoeken, misschien heb je er wat aan 🌷🤰

één maand geleden

Miloutje haar lijst is vergelijkbaar met wat wij in huis hebben. Wel hebben wij levertraanzalf voor zn billetjes en droge plekjes, werkt echt magisch. Wij hebben Squitos stickers voor muggen, deze kun je op de kleding, maar ook op de wagen oid plakken. Die Sab Simplex is echt fijn om al in huis te hebben, wij hadden dat nog niet en dan is het een ware zoektocht om er snel aan te komen.. liever in huis en niet nodig dan andersom! Verder gebruiken wij alles van Naif.

één maand geleden

De meest vettende bad olie van Inoli… heet iets van ‘badolie extra vettend’ .