16 Reacties

één maand geleden

Ik heb vandaag de grote maat xxl (110×110) bij de Action gekocht voor € 2,99.

één maand geleden

Reactie op estherbz

Ik heb vandaag de grote maat xxl (110×110) bij de Action gekocht voor € 2,9 ...
hoeveel heb jij gehaald ?

één maand geleden

Ik had bij bij m'n eerste een paar hele grote en de kleine maten had ik zeker wel een stuk of 15! Je gebruikt ze voor ij het bedje, af te drogen, spuug op te vangen e.d.

één maand geleden

Die van action zijn goedkoop maar ook erg dun, ik zou dan zelf eerder bij het Kruidvat kijken!

één maand geleden

Ja, klopt zijn iets dunner inderdaad. Ik heb ze zelf ook van andere merken gehad maar zijn ze wel wat duurder.

één maand geleden

Dat hangt denk ik ook een beetje van jezelf af wat je fijn vindt. De één zweert erbij, ik bijv weer niet. Had bij de eerste een shitload van die krengen aangeschaft en maar de helft gebruikt omdat ik spuugdoekjes (van de Zeeman) veel fijner vond. Dus die heb ik daarna een heleboel ingeslagen. Mijn minimum stelregel is altijd 2 in gebruik, 2 in de was, 2 in de kast. Kijk of je daar mee uitkomt. Je hebt snel genoeg extra aangeschaft. Die hele grote van 120x120 heb je er sowieso maar 2 of 3 van nodig voor het bedje. Succes 😁

één maand geleden

18!? Ik vind dat echt heel veel. Ik had bij mijn dochtertje maar een stuk op 8 en dat was ruim voldoende.

één maand geleden

De grote (van de action) heb ik lang gebruikt. In bedje eerst maar ook voor afdrogen tot ruim 1 jaar denk. De middelmaat eigenlijk alleen voor om het matrasje van het bedje/de ligbak van de kinderwagen. Gebruikte wel héél veel Spuugdoekjes (ook die van de action).

één maand geleden

Ik heb vier grote (120*120) en een stuk of tien kleine (60*60). Gebruik ze tot nu toe heel veel, onze peuter is nu 2,5 jaar. Die kleinere maat hadden er ook wel minder geweest kunnen zijn, maar in het begin met badderen gebruikte ik er wel een stuk of 3 tegelijk. Op het aankleedkussen, over hem heen om hem warm te houden en dan nog eentje om daarbuiten af te drogen. Mijn peuter houdt die vier grote en nog vier kleinere. Voor de baby heb ik weer vier nieuwe grote, bij de Hema. Pas waren ze in de aanbieding. Je merkt wel kwaliteit verschil, vooral in zachtheid, tussen de action en Hema of Lodger bijvoorbeeld. Maar als je ze in de droger droogt, dan zijn ze allemaal super zacht!!

één maand geleden

Ik heb er meer, denk van de grote alleen al een stuk of 10 en ze vliegen er zelfs nu nog doorheen. Heb een dochter van 3 en ik droog haar daar nog altijd mee af. Ik heb er veel van Meyco.

één maand geleden

Reactie op laura19902

18!? Ik vind dat echt heel veel. Ik had bij mijn dochtertje maar een stuk o ...
ja ik vond ook veel hoor en je heb ook verschillende formaten.

één maand geleden

Reactie op Smos

Ik heb vier grote (120*120) en een stuk of tien kleine (60*60). Gebruik ze ...
ik ga ook paar grote nemen en een paar kleine dankjewel!!

één maand geleden

Reactie op Eerstekleintje

De grote (van de action) heb ik lang gebruikt. In bedje eerst maar ook voor ...
ik ga ook even action kijken dankjewel!

één maand geleden

Zeeman! Wil 10 kleine aanschaffen en 4 grote!

één maand geleden

Ik heb ook veel te veel aangeschaft bij mijn eerste. Het meeste van 70x70. Ik denk dat ik er misschien maar 2 van heb gebruikt en verder alleen maar kleine monddoekjes en grote 120x120 lakens voor af te drogen. Maar deze gebruik ik nog steeds en mijn zoontje is bijna 2. Als je mij vraagt, ik gebruik nu dagelijks 2-3 monddoekjes en wekelijks 2 grote laken 120x120. (Hij gaat maar 1-2 keer/week in bad)

één maand geleden

Hema vinden wij fijn. We hadden bij de eerste er 10 van 70×70 en 2 xl. Doordat hij reflux had en bleef spugen bij alle flessen hebben we er heel snel nog 20 bijgekocht. Ze lagen op de bank, op onze kleding, op zijn kleding, in zijn bedje bij zijn hoofdje, als slab. Op die manier hoefden we niet onszelf of hem 10x om te kleden. Er gingen er echt wel 10 tot 15 per dag doorheen. Maar ja anderen gebruiken ze weer amper. Voor ons dus lastig in te schatten. Wij hebben in ieder geval voor nummer 2 weer 2 flinke stapels in huis. Ik heb ze al gekocht met korting.