14 Reacties

één maand geleden

Uitgebreid lunchen en naar de bioscoop?

één maand geleden

Wij gaan dit weekend naar de thermaalbaden in Arcen!

één maand geleden

Wij willen nog heel graag naar Duiven naar de intratuin voor hun ‘kerstshow’ met de baby komt het er straks niet meer van dus als je een beetje van kerst houdt zeker een aanrader ! Ook al is het pas oktober 🙈

één maand geleden

Een leuke workshop? Dansen, kleien, sieraad maken.. Of het theater, een cabaretshow? Of thuis, elkaar schilderen, met een lading lekkere hapjes, en vervolgens in een kussenfort een foute film kijken?

één maand geleden

Moulingl rouge musical? (Alcoholvrij) Kaasfondue ergens. Idd kerstshow Intratuin ook leuk.

één maand geleden

Een high tea misschien? Ik vond dat wel oké. We hebben daarna ook nog gewoon thuis onze high tea gemaakt, wat nog leuker was. Mocht je echt binnen willen blijven 😁

één maand geleden

Wij hebben laatst een duo massage gedaan en daarna konden we nog even de "spa" in, zwembad, stoomcabine en sauna. Daarvoor nog lekker op het gemak geluncht. We hadden hier echt van genoten. Verder zijn we een nachtje weg geweest, via Social deal of bijvoorbeeld kruidvat (Fletcher) kan je soms voor een prikkie weg.

één maand geleden

Reactie op Rianne1201

Wij willen nog heel graag naar Duiven naar de intratuin voor hun ‘kerstshow ...
Die staat ook in mijn lijstje! Maar is dat niet heel groot en veel lopen? Ben er nog nooit geweest, of zijn er ook genoeg rustplekken?

één maand geleden

Als je houdt van de sauna, dan vind je misschien een dagje tropisch zwembad ook leuk? Niet de hitte van de sauna, wel lekker dobberen in het bubbelbad. Of idd lekker uit eten of nachtje weg in luxe kamer, daar komt het straks niet meer van.

één maand geleden

Reactie op Prisico

Die staat ook in mijn lijstje! Maar is dat niet heel groot en veel lopen? B ...
Is wel groot en veel lopen halverwege is wel een restaurant waar je kan pauzeren. Bankjes heb ik vorig jaar niet opgelet, maar je kan het natuurlijk op eigen tempo doen. Ik ga het dit weekend gewoon proberen, maar ik loop sws nog wel veel alleen niet zo hard 🙈

één maand geleden

Reactie op Rianne1201

Is wel groot en veel lopen halverwege is wel een restaurant waar je kan pau ...
Ik ben toevallig maandag heen geweest. Ik heb gezorgd dat ik de dag ervoor en erna rustig aan kon doen, maar de dag zelf was prima. Nu was het erg rustig, dus nergens lange wachtrijen, waardoor we ook sneller erdoor waren als met de drukte. Ook gezorgd dat ik niet zelf hoefde te autorijden 🙈

één maand geleden

Wij willen nog een zwangerschapsarrangement doen van floating. Bij ons is dat floaten, massage en lunch.

één maand geleden

Als het nog een beetje goed weer blijft, een bootje huren?

één maand geleden

Reactie op Jochemsuus

Wij willen nog een zwangerschapsarrangement doen van floating. Bij ons is d ...
Dit is echt een aanrader! Zelf ook met 32 weken gedaan en wat was dat heerlijk zeg! Lekker een uur lang gewichtloos drijven, ik vond het zelf ook heel prettig voor mijn rug/bekken, waar ik de hele zwangerschap al last van heb.