8 Reacties
5 maanden geleden
Hoi,
Wat vervelend zeg.
Ik heb geen ervaring met poliep, wel met bloedverlies.
Ik vloei door iets anders nu al twee maanden dagelijks. Heb grote bloedingen gehad en daar tussendoor is het steeds een beetje. Maar nooit helemaal zonder.
Ik welk opzicht beïnvloedt het jouw zelfvertrouwen?
Zelf ben ik heel lang bang geweest dat de zwangerschap fout zou lopen.
Verder vind ik het ook pittig om dag en nacht met maandverband etc te lopen. Wordt er soms ook gewoon chagrijnig van. Zit niet fijn. (Al heb ik wel wasbaar maandverband en menstruatieondergoed).
Maakt me ook wel onzeker als ik de deur uit ga omdat ik altijd bang ben voor doorlekken.
Waar loop jij vooral tegenaan?
5 maanden geleden
Reactie op Little_nov
Hoi,
Wat vervelend zeg.
Ik heb geen ervaring met poliep, wel met bloedve ...
Hee, vervelend om te horen dat jij ook met bloedverlies rondloopt. Alles met de kleine verder oke bij jou?
Mijn bloedingen zijn ook de ene dag heftiger dan de andere dag, maar zijn wel elke dag aanwezig. Ik snap helemaal wat je bedoeld met het maandverband 😆 En dan komt het warme weer er ook nog aan...
In het begin maakte ik mij heel erg zorgen over de kleine, en dan met name omdat ik dus nu ijzertekort heb door het bloeden. Maar het ergste vind ik dat ik mij in mijn hoofd meer ongesteld voel dan zwanger. Tuurlijk zie ik mijn buik groeien, maar het constant bezig zijn met mezelf verschonen neemt de overhand van het genieten van de zwangerschap.
Daarnaast voel ik mij gewoon vies, wil momenteel ook bijvoorbeeld geen seks met mijn vriend omdat ik mij daar niet prettig bij voel maar ook omdat ik bang ben dat de bloedingen erger worden.
5 maanden geleden
Reactie op Maud-94
Hee, vervelend om te horen dat jij ook met bloedverlies rondloopt. Alles me ...
Hoi,
Ja, ons ukkie lijkt nergens last van te hebben gelukkig!
En met jouw kleintje?
Pff..Ja..warm weer en bloedverlies is geen prettige combi.
Neem je iets van floradix om je ijzer weer wat op te krikken?