5 Reacties

2 maanden geleden

Hier bij de eerste zwangerschapsdiabetes gehad. Inmiddels heb ik mijn eerste test gehad, met 16 weken, deze was goed. Morgen heb ik een controle en denk ik dat ik een formulier voor de tweede test mee ga krijgen. Het is bij mij dus nog afwachten. Ik hoop dat het weg blijft!🤞🏻

2 maanden geleden

Yes hier voor de 2de keer bingo. Vorige zwangerschap bij 20 weken. Deze al bij 14 weken. Helaas nog steeds niet onder controle. Het lijkt bij mij vreselijk hormoon gerelateerd. Overdag kan ik eten wat ik wil en zit ik goed. Maar waar ik na het avondeten ver binnen de norm zit denk aan 6.0. Blijk ik dan om 22.00 in de avond plotseling na een avond op water op 8.9 te zitten. Langwerkende insuline erin en elke keer weer in de ochtend dan tussen de 5.2 tot 6.0 terwijl ik elke dag wel iets omhoog met insuline. Na het ontbijt is alles dan weer goed. Echt super frusterend.

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap heb ik het gehad. Mijn eerste test met 17 weken was goed. Nu moet ik bij 27 weken weer.

2 maanden geleden

Eerste ook gehad bij 24 wk en nu weer met 18 wk. Heb het wel goed onder controle geen hoge waardes.

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn 2de test deze zwangerschap gehad. Nuchter super netjes maar de waarde na 2 uur zit op 7.6 en hierbij is 7.8 de grens. Vrijdag heb ik een afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd of ik op deze manier door mag of dat er een nieuwe test/actie ondernomen gaat worden. Spannend...