40 Reacties

2 maanden geleden

https://vm.tiktok.com/ZIJWLNVed/

2 maanden geleden

Ik denk aan warme chocolademelk met muisjes

2 maanden geleden

DIY-projectje, voor zover je daar dan zin in hebt 馃 stroopwafels en lange vingers voor de helft in gesmolten chocola dippen en dan die helft door de muisjes rollen!

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

https://vm.tiktok.com/ZIJWLNVed/
Dit dus 馃槀 sorry weer laat van begrip

2 maanden geleden

Wij hebben bij onze eerste cake met slagroom en muisjes gedaan

2 maanden geleden

Mini stroopwafels gedipt in witte chocolade en muisjes

2 maanden geleden

Plak cake met slagroom en muisjes vorige keer gedaan.. Deze keer wil ik soesjes dippen in witte chocolade en daarna in muisjes.

2 maanden geleden

Tip: in plaats van gesmolten witte chocola zou je ook witte chocopasta kan gebruiken

2 maanden geleden

Wij gaan voor roze koeken dit keer.

2 maanden geleden

Ik twijfel nog, cake met muisjes klinkt wel lekker tho.

2 maanden geleden

Ik ga niks zelf maken, daar staat ons hoofd 茅cht niet naar op dat moment 馃檪 Je hebt ook kant en klare cakejes en muffins. Die versieren met slagroom en muisjes en klaar馃コ

2 maanden geleden

Monchou taart met muisjes erop馃槏

2 maanden geleden

Ik word altijd een beetje sip als ik iets anders krijg. Vind beschuit met muisjes gewoon te lekker 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 maanden geleden

Geboortekoekjes! Ideaal per stuk verpakt, worden ze ook nooit oud. Wil je er snel een paar hebben; de plus verkoopt ook blauwe of roze feestkoekjes.

2 maanden geleden

Bastogne koekje met slagroom en een paar muisjes. Heerlijk

2 maanden geleden

Reactie op Nurse541

Geboortekoekjes! Ideaal per stuk verpakt, worden ze ook nooit oud. Wil je ...
Deze is echt wel slim, ook als traktatie op werk 馃槷

2 maanden geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Ik word altijd een beetje sip als ik iets anders krijg. Vind beschuit met m ...
Ik zeg altijd nee want ik vind het dus niet lekker beschuit met muisjes 馃槀

2 maanden geleden

Ik bak vooraf cakes. Snij ze al en doe ze per 2/3/4 in de vriezer met daarop het aantal geschreven. Vooraf als de visite komt haal ik eruit wat nodig is. Verse slagroom met muisjes en klaar 馃槉. Blijft erg lekker!

2 maanden geleden

Wij gaan gewoon voor beschuit met muisjes. Maar omdat de visite een beetje rond sinterklaas tijd zal komen zet ik een schaaltje munt chocola op tafel met een roze omhulsje en een ooievaar er op.

2 maanden geleden

Deze ga ik bestellen zodat mijn 2 zoons deze kunnen trakteren op school. En voor de kleine kindjes die op kraamvisite komen ook erg leuk. Voor de volwassenen ben ik nog aan het na denken.. vind de geboorte truffels ook een erg leuk idee馃グ