40 Reacties
2 maanden geleden
Wij kopen boerencake en smeren dat met boter en muisjes heerlijk! Bij ons zoontje ook gedaan
2 maanden geleden
https://www.hema.nl/eten-drinken/gebak/vlaai/luxe-tompouce-vlaai-10-p.-6350022.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADiojoBIdsQ5t11RXei0JzIXTsXP-&gclid=Cj0KCQjwrp-3BhDgARIsAEWJ6SzSs_sqQkmdzNJP3L9V7GG-KJuqVndIedUdxP6sGEWeDYsZ0H3uZqkaAvE4EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Deze is lekkerrr!! Dus die gaat zeker wel een of meerdere keren komen, mijn man vind beschuit voer voor zieke mensen 🤣
2 maanden geleden
Reactie op zaas
Mini stroopwafels gedipt in witte chocolade en muisjes
Die ga ik onthouden, heeel leuk!
14 dagen geleden
Oreo met witte chocolade eromheen. Dit een beetje smelten met een crème brulee brander en dan in muisjes dippen!
14 dagen geleden
Reactie op An0ukkkk
Ik mag geen gluten dus beschuit met muisjes is sowieso een lastige. Heb nu ...
Klinkt heerlijk! 🤤
Ik mag ook geen gluten en wij doen voor iedereen cake met slagroom en muisjes. Voor mij cakejes van Schar en muisjes van Bakkerij de Anti Gluut. Voor de rest gewoon ‘normaal’. Lekkerrrr!
14 dagen geleden
Ik hoop tijdens de beginweeën als afleiding een cake te kunnen gaan bakken, die we dan voor het familiebezoek de eerste dagen met slagroom en muisjes kunnen serveren. Voor overige bezoeken gewoon beschuit met muisjes, vind dat ook gewoon heerlijk altijd! Wel met lekkere boter :)
14 dagen geleden
Cake met slagroom en muisjes
Of cake met glazuur (dr oetker) en muisjes over het glazuur
Beide echt heeeeeeerlijk!
14 dagen geleden
Wij hebben bij www.gefelicitaart.nl mini-geboortedonuts (x15 in een doos) besteld. Ze hebben ook grote donuts en ze zijn er voor zowel jongens als meisjes. Ons bezoek vindt het leuk dat het iets anders is dan de standaard beschuit met muisjes. 😊