40 Reacties

2 maanden geleden

Wij kopen boerencake en smeren dat met boter en muisjes heerlijk! Bij ons zoontje ook gedaan

2 maanden geleden

Wij hadden petit fours van de sligro. Mega lekker !! En staat super gezellig en geen werk aan

2 maanden geleden

Wij dachten aan een monchou taart en die bestrooien met de muisjes

2 maanden geleden

(Mini) tompouce uit de vriezer, iets laten ontdooien en dan muisjes erop strooien!

2 maanden geleden

https://www.hema.nl/eten-drinken/gebak/vlaai/luxe-tompouce-vlaai-10-p.-6350022.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADiojoBIdsQ5t11RXei0JzIXTsXP-&gclid=Cj0KCQjwrp-3BhDgARIsAEWJ6SzSs_sqQkmdzNJP3L9V7GG-KJuqVndIedUdxP6sGEWeDYsZ0H3uZqkaAvE4EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Deze is lekkerrr!! Dus die gaat zeker wel een of meerdere keren komen, mijn man vind beschuit voer voor zieke mensen 🤣

2 maanden geleden

Reactie op zaas

Mini stroopwafels gedipt in witte chocolade en muisjes
Die ga ik onthouden, heeel leuk!

2 maanden geleden

Ohja mijn schoonzusje maakt steeds mini stroopwafels gedipt in chocolade en muisjes ! :-)

14 dagen geleden

Ik heb deze gemaakt. Gevuld met oreo, speculoos of lange vingers

14 dagen geleden

Monchou- of kwarktaart met muisjes. Cake met slagroom en muisjes.

14 dagen geleden

Oreo met witte chocolade eromheen. Dit een beetje smelten met een crème brulee brander en dan in muisjes dippen!

14 dagen geleden

Bij verschillende bakkers bij ons in de buurt kan je mooie geboortechocola krijgen. Al die zelfbaksels worden snel oud of taai en wil je vaak na 2 dagen al niet meer serveren.

14 dagen geleden

Ik mag geen gluten dus beschuit met muisjes is sowieso een lastige. Heb nu koekjes gebakken met o.a. pistachemeel, gedoopt in witte choco en met landgenootjes muisjes in pastelkleurtjes. Kunnen goed in vriezer 😄

14 dagen geleden

Reactie op An0ukkkk

Ik mag geen gluten dus beschuit met muisjes is sowieso een lastige. Heb nu ...
Klinkt heerlijk! 🤤 Ik mag ook geen gluten en wij doen voor iedereen cake met slagroom en muisjes. Voor mij cakejes van Schar en muisjes van Bakkerij de Anti Gluut. Voor de rest gewoon ‘normaal’. Lekkerrrr!

14 dagen geleden

Ik hoop tijdens de beginweeën als afleiding een cake te kunnen gaan bakken, die we dan voor het familiebezoek de eerste dagen met slagroom en muisjes kunnen serveren. Voor overige bezoeken gewoon beschuit met muisjes, vind dat ook gewoon heerlijk altijd! Wel met lekkere boter :)

14 dagen geleden

Ik deed bij mn 1e ook af en toe cake met slagroom en muisjes voor de afwisseling. Ook omdat ik zelf geen muisjes lust, dus dan nam ik gewoon een plakje zonder. Ben dan ook altijd blij als ik op kraamvisite ga en ze hebben iets anders 🤭

14 dagen geleden

Bij de hema heb je chocoladeflikken met roze of blauwe muisjes, ideaal!

14 dagen geleden

Cake met slagroom en muisjes Of cake met glazuur (dr oetker) en muisjes over het glazuur Beide echt heeeeeeerlijk!

14 dagen geleden

Wij hebben bij www.gefelicitaart.nl mini-geboortedonuts (x15 in een doos) besteld. Ze hebben ook grote donuts en ze zijn er voor zowel jongens als meisjes. Ons bezoek vindt het leuk dat het iets anders is dan de standaard beschuit met muisjes. 😊

11 dagen geleden

Wij hebben altijd mini tompoezen uit de vriezer en daar gooi ik dan blauwe muisjes op. Altijd in huis en zo klaar! (Én zo op…)

11 dagen geleden

Oreo koekjes met witte chocolade getipt in de muisjes. Kan je van te voren maken en zijn een tijdje houdbaar in een koektrommel