17 Reacties

2 maanden geleden

Lieve Lina, Ik lees je verhaal voor het eerst. Het raakt me echt. Zo te lezen ben je een hele dappere vrouw. Ik vind jou gevoelens helemaal niet gek. En ja deze mogen er ook zijn. Mocht je de behoefte hebben om te praten mag je me altijd een pb sturen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe in dit moeilijke proces en daarna. Heb je steun van je partner en familie? Ik wens je het allerbeste toe. Heel veel liefs.

2 maanden geleden

Wat vreselijk voor je.. ik wens jou hier zoveel sterkte mee! Vergeet niet hoe zwaar dit ook is, god geeft je geen pijn die je niet aan kan! Je bent een sterke vrouw! En voel je niet schuldig over je vriendin.. die zal je heus wel begrijpen als ze een goede is. Nogmaals heel veel succes en een hele dikke knuffel♥️♥️♥️♥️

2 maanden geleden

Veel sterkte 😘

2 maanden geleden

Zoveel sterkte voor jou/jullie gewenst 💗💗.

2 maanden geleden

Ik lees dit voor het eerst nu. Zo moeten huilen. Jeetje wat is dit heftig en zwaar. Ik hoop dat jullie hele goede hulp en begeleiding krijgen bij alles. Heel erg veel sterkte 🩷

2 maanden geleden

Heel veel sterkte Lina❤️. Wellicht dat je het nu niet kunt beseffen, maar wat ben jij een sterke vrouw!!

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 😔❤️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! ❤️

2 maanden geleden

Hoi Lina, dat moet heel zwaar voor je zijn om dit te dragen. Ik weet ook niet hoe dat is. Ik weet wel hoe het is om te bevallen en dan je kindje levenloos in je armen te krijgen. Hoewel ik geen onderliggende oorzaak heb, blijft het even hartverscheurend. Het is verschrikkelijk als je dat mee moet maken. En toch ben ik heel erg blij dat ik 38 weken en 3 dagen van haar mocht houden in mijn buik toen ze nog leefde. Dat ik haar heb mogen vasthouden nadat ze geboren was en alles erop en eraan zat. Dat ik foto’s heb gemaakt, dat ze een week lang thuis was in haar wiegje. Die gevoelens die je omschrijft had ik na de bevalling ook. Overal zag ik geboorte borden, slingers, kinderwagens. Iedereen gelukkig. Terwijl mijn man en ik een begrafenis moesten regelen. Nogmaals. Ik weet niet hoe het voelt als je weet dat dit afscheid zal komen. Voor mij was het onverwachts. Ik weet wel dat ondanks dat ik mijn meisje verschrikkelijk mis, blij ben dat ze er mocht zijn. Hoe kort haar leven ook maar was. Je bent moeder. En je doet het in deze verschrikkelijke tijd heel goed. Ook al lijkt alles misschien donker. Er komen ook weer lichtpunten. Ik hoop dat als je haar voelt schoppen dat je dat tegen haar kan zeggen. Dat ze altijd onderdeel van jou en je gezin zal zijn. En dat je van haar houdt, hoe de weg ook zal lopen. Veel liefs en sterkte

2 maanden geleden

Wat een onmogelijke situatie waar jullie nu middenin zitten❤️ Ik hoop zo dat jullie een warm bad van geliefden en professionele hulp om jullie heen hebben om jullie hierdoorheen te slepen. Het is bijna onmenselijk🌸 Heel veel liefs!

2 maanden geleden

Dit zijn geen fijne verhalen om te lezen! Wat ben jij een dappere vrouw!! Heel veel kracht en sterkte voor jou en je familie🙏🩷

2 maanden geleden

Het lijkt me afschuwelijk waar je doorheen moet... Heel veel sterkte! ❣️

2 maanden geleden

Geen woorden. Goed dat je t van je afschrijft. Mag ik vragen hoe zo iets dan wordt voorgesteld qua prognose? Ik bedoel, als je ze voldraagt zal ze dan zeker weten niet kunnen leven? Of kan het soms toch? ( oprechte vraag). Heeel veel sterkte lieve mama😭🤎

2 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Hoi Lina, dat moet heel zwaar voor je zijn om dit te dragen. Ik weet ook ni ...
Lieve dappere mama🩷

2 maanden geleden

Wat vreselijk voor je. Sorry dat je dit mee moet maken. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt. Je bent zo sterk!! En het is heel begrijpelijk als je op sommige momenten niet meer sterk kunt zijn en het niet meer ziet zitten. Ik wens jullie het allerbeste en nog heel veel toch mooie momenten met elkaar.

2 maanden geleden

Wat een ontzettend heftige en zware periode zal dit voor jullie zijn. Ik wil jullie heel veel liefde en kracht toewensen. Je bent een fantastische mama voor jullie meisje, en dat zal je altijd zijn waar ze ook mag zijn. En de liefde die jij nu voor haar voelt, voelt zij ook! 💖 Helaas heeft mijn zus iets soortgelijks meegemaakt. Zij wist ook vanaf 20 weken zwangerschap dat het hartje van haar dochtertje hoogstwaarschijnlijk voortijdig zou stoppen. Inderdaad ontzettend zwaar om te bevallen van een stil geboren kindje en vervolgens een afscheid te moeten regelen, gelukkig zijn zij heel fijn geholpen en hebben ze ondanks alle verdriet, nog een hele mooie/fijne week gehad samen. Mocht je behoefte hebben aan contact: stuur me gerust een berichtje. 😘

2 maanden geleden

Dappere mama, wat ben je sterk.