7 Reacties

één maand geleden

Bij mij is het ook de tweede.. beweegt al sinds het begin enkel en alleen in m’n liezen en schaamstreek. Lijkt me niet dat ze nu al in kunnen dalen? Is wel heeeeel vroeg. Het kan best dat deze gewoon wat lager ligt..

één maand geleden

Hier ook bij mij de 2e kindje. Maar ik voel der al vanaf het begin vooral in mijn schaamstreek scheppen. Het lijkt mij wat vroeg voor indaling maar je weet het nooit.

één maand geleden

Ik was vorige week bij de verloskundige op 27 weken. Ze gaf aan dat de baby idd al aan het indalen was, maar er ook weer uit kan komen omdat hij nog klein is. Ik merkte dat de schopjes anders voelde en ik meer last van m’n bekken had.

één maand geleden

Same! Ik had de vk gebeld en kan zijn dat de baby soms beetje indaalt en dan later weer omhoog kruipt. Af en toe echt zo’n gevoel van een voet haha

één maand geleden

Ik herken het inderdaad, hier ook 2e kindje. Maar merk sowieso al de hele zwangerschap dat ze lager zit dan mijn zoontje toen. Nu gelukkig ook veeel minder last van maagzuur 😌 daarentegen wel meer druk op mn blaas..

één maand geleden

Onze baby is ook al flink ingedaald. Ligt met t hoofd achter t schaambot. Hierdoor Veel druk op de blaas. Doordat ze vanaf de 2e zwangerschap meer ruimte hebben, kan dit eerder. Maar het is geen garantie dat ze zo blijven liggen tot t eind..

één maand geleden

Vandaag heb ik het laten controleren maar ze gaven aan dat ze nog niet ingedaald was. Ze ligt in stuit en zit gewoon lekker te trappelen daar. Door de 2e zwangerschap ligt alles lager en daardoor voelt het blijkbaar zo.