6 Reacties

9 dagen geleden

Ik zou wel even de verloskundige bellen, hartkloppingen zijn wel 1 van de opletsignalen dacht ik..

9 dagen geleden

Ik herken dit! Maar ik heb ook een aangeboren mini hartafwijking waarbij er impulsen vanuit een andere plek komen ipv alleen uit de sinusknoop, overigens geen gevaarlijke afwijking, alleen vervelend 😅 Bij mij helpt het om voorover te hangen of een paar keer te hoesten, dan reset je je hart soort van. Ik heb dit in de zwangerschap nu wel nog maar 1x gehad en buiten de zwangerschap 1x per jaar ongeveer. Ik zou het als ik jou was door de huisarts laten checken, misschien hoort het ook wel bij zwangerschap maar ik heb geen idee daarover 🤷🏼‍♀️

9 dagen geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapskwaaltjes/hartkloppingen-zwanger/

9 dagen geleden

Ik heb het ook en ben nu 31 wk zwanger. Het begon 10 weken terug. Volgens de verloskundigen is het zeer waarschijnlijk angst. Ik zou niet weten waarvoor maar ik ben er wel wat angstig van geworden en het is inderdaad ook vooral als ik alleen ben óf als ik er op let. Als ik tegen mezelf zeg dat er niets aan de hand is , gaat het snel weg :) vervelend is het zeker wel! Zorgt ervoor dat ik liever niet ver van huis ben, terwijl ik geen huismus was! M’n bloeddruk was ook altijd aan de hoge kant 90/135 misschien heeft het er iets mee te maken ? Groet Naomi

9 dagen geleden

Reactie op Naomizoe86

Ik heb het ook en ben nu 31 wk zwanger. Het begon 10 weken terug. Volgens d ...
Ah wat vervelend zeg:(Hoge bloeddruk lijkt mij inderdaad ook niet fijn maar die van mij is juist erg laag steeds dus dat zal er niet echt wat mee te maken hebben denk ik. Het is iig heel erg beangstigend :( heb jij dan ook echt dat hij ineens zo rond de 180 zit? En dan met 1 slag weer naar beneden gaat?

9 dagen geleden

Ik heb sinds deze week ook last van hartkloppingen en dat het hart vaak op hol slaat. Heel vervelend gevoel en ervaar sit ook als storend. Verloskundige geeft aan dat het erboj hoort (ben nu bijna 30 weken). Heb tevens ook bloedarmoe. Ik probeer het te negeren, maar dit is wel lastig..... :/