5 Reacties

2 maanden geleden

Zelfde hier! Ik zie er niet uit.. zelfs aan mijn armen. Ik draag enkel nog lange kleedjes of broeken durf anders net buiten komen. Ook vocht ophouden is extreem aan de orde dus denk dat dit daarmee allemaal te maken heeft helaas

2 maanden geleden

Same! En ik ben van mezelf best slank en ik ben sportief (helaas nu niet sportief ivm bekken klachten) maar ik heb dezelfde schrik ervaren. 😜

2 maanden geleden

Ik heb het ook 🫢 21 weken en 6 kilo aangekomen. Sportief maar nu minder 😅 ik kan je vraag niet beantwoorden maar duim met je mee☺️

2 maanden geleden

Heehee! Niet teveel zorgen om maken, het hoort er allemaal bij:) Na de zwangerschap komt dit allemaal weer goed. Bij mijn eerste zwangerschap was ik echt ontzettend veel aangekomen, kwam mede ook door het echt flink vasthouden van vocht, maar toch...vond het echt veel. Maar na de zwangerschap binnen een jaar weer op m'n oude gewicht! Tenzij je dus alleen maar stil blijft zitten en vet blijft eten natuurlijk haha😅 Maar heb verder geen gekke dieeten hoeven volgen hoor, als je gewoon normaal eet, en lekker beweegt komt het allemaal echt wel weer goed. Het is een cliché maar ik gooi hem er gewoon in....het is nu even afzien maar het is voor een goed doel haha 💪❤️

2 maanden geleden

Meid, mijn benen zien er ook niet uit! Sowieso is het de laatste jaren erger geworden. Maar nu.. voorkant, achterkant en zelfs m'n kuiten. Vooral in de zon lijkt t alsof je poffertjes kunt bakken in die putten. Vind het ook verschrikkelijk. Ik heb geen idee of dit nog goedkomt. Sporten heeft weinig zin heb ik gemerkt en behandelingen zijn extreem pijnlijk of extreem duur. Ik kan echt jaloers zijn als ik vrouwen zie met een korte broek en gladde benen.