20 Reacties

2 maanden geleden

Wij doen een hypnobirthing cursus. Daar is het gebruikelijk dat de partner elke les mee gaat. En ik vind het erg informatief over het natuurlijke proces in het lichaam. Ik heb ook getwijfeld over de online cursus Bevallen als een baas. Ik denk dat die ook erg informatief is (maar zelf dus geen ervaring mee)

2 maanden geleden

Hypnobirthing wil ik ook doen, of Samen bevallen.. en een borstvoedingscursus... wellicht ook EHBO voor babies...

2 maanden geleden

Reactie op Linlan

Wij doen een hypnobirthing cursus. Daar is het gebruikelijk dat de partner ...
Nog als aanvulling: in regio Deventer is Rock your Birth echt een aanrader!

2 maanden geleden

Ik twijfel nog. Heb zover niks gedaan. Wil wel een dagbevallingscursus doen iig. En wat ik hieronder lees EHBO voor babies ook wel een goede om te volgen.

2 maanden geleden

Ik zou graag een baby EHBO cursus doen. Verder heb ik laatst de gratis webinar gekeken van het antoniusziekenhuis over borstvoeding, dikke tip! https://antonius.ubicast.tv/videos/voorlichtingsfilm-een-goede-start/

2 maanden geleden

Wij gaan ook de hypnobirthing cursus volgen. Zijn vijf bijeenkomsten van 2,5 uur. Een vriendin had deze cursus samen met haar man gevolgd en waren erg enthousiast! Sprak ons ook erg aan

2 maanden geleden

Heb de vorige keer zwangerschapsyoga als cursus gedaan, ben daar erg tevreden over :) Bij die cursussen is er meestal één partnerles, was voor ons voldoende. Nu bij de tweede twijfel ik of ik nog een keer zoiets ga doen of niet.

2 maanden geleden

Gewoon simpel een zwangerschapscursus van baby&co en wil graag nog een webinar of voorlichting volgen over borstvoeding ☺️

2 maanden geleden

Ik ga bevallen als een baas doen online. Hoor daar goede verhalen over.

één maand geleden

Online is er een platform 'welcome to mankind'. Eigenlijk een zwangerschapscursus maar dan voor mannen, door mannen. Het zijn allemaal filmpjes met informatie maar ook verhalen van 'ervaders' oftewel vaders die vanuit ervaring vertellen. Er komen ook professionals aan het woord. Mijn man en ik kijken dit samen, daarnaast zit ik bij de Centering Pregnancy

één maand geleden

Iemand ervaring met een cursus van dubbelzen?

één maand geleden

Reactie op boerderijtje

Iemand ervaring met een cursus van dubbelzen?
Ja erg fijn! Heb in m'n eerste zwangerschap al 1 van haar gevolgd en doe het nu weer. Duidelijke uitleg, mogelijkheid om live vragen te stellen etc

één maand geleden

Reactie op Jochemsuus

Ik ga bevallen als een baas doen online. Hoor daar goede verhalen over.
Ben hier ook nieuwsgierig naar, benieuwd naar ervaringen van andere dames!

één maand geleden

Reactie op Maayraa

Ja erg fijn! Heb in m'n eerste zwangerschap al 1 van haar gevolgd en doe he ...
Dankje voor je reactie!

één maand geleden

Wij hebben de online beval cursus van pleuni Teunis aangeschaft tot nu vind ik die erg fijn. Mijn vriend werkt onregelmatig dus fysieke cursus is lastig. Moet zeggen dat ik wel elk aflevering even moet wennen aan haar stem. Daarnaast luisterde m’n vriend nog naar papa praat.

één maand geleden

Reactie op Lola28

Wij gaan ook de hypnobirthing cursus volgen. Zijn vijf bijeenkomsten van 2, ...
Wil je delen welke dit is?

één maand geleden

Reactie op kirriee

Wil je delen welke dit is?
Hoi, wij gaan er eentje in regio Arnhem volgen dus weet niet hoe relevant dat voor je is dat ik die cursus deel? Mocht je het wel willen weten dan hoor ik het wel! Mocht je meer willen weten over hypnobirthing, op onderstaande site staat het heel helder uitgelegd 😊 https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapscursussen/hypnobirthing/

één maand geleden

Ik ga de cursus van dubbel zen volgen. Mijn partner volgt al sinds we weten dat we een kindje krijgen de cursus welcome to mankind.

één maand geleden

Iemand toevallig ervaring met een goede online cursus? Heb zelf besloten voor een doula te gaan die al veel informatie gaat geven. Maar heb ook nog een vergoeding van 100€ van de zorgverzekering die ik daarnaast nog kan besteden.

één maand geleden

Wij zijn bezig met de hypnobirthing cursus