12 Reacties

één maand geleden

Yes, ik vond het inleiden suuuuper fijn!! Heb het als heel positief ervaren

één maand geleden

Eerste keer ingeleid en 2e keer kwam ie uit zichzelf. En ik zou nu echt direct kiezen voor inleiden, geen twijfel over mogelijk🤭😂

één maand geleden

Wat gebeurt er precies met inleiden? Heb me er nog niet echt over ingelezen. Krijg donderdag wel een gesprek erover.. ben nu 39.2

één maand geleden

Reactie op BabyboyL

Eerste keer ingeleid en 2e keer kwam ie uit zichzelf. En ik zou nu echt dir ...
Ohhh echt waar 🤭 Mag ik vragen waarom?

één maand geleden

Reactie op tdkramer

Yes, ik vond het inleiden suuuuper fijn!! Heb het als heel positief ervaren ...
Wat fijn om te horen ☺️ Met pijn medicatie?

één maand geleden

Ik ben de vorige keer ingeleid vanwege een hoge bloeddruk bij 40+3. Ik heb het als heel prettig ervaren, kijk er echt goed op terug! Kom in het ziekenhuis heerlijk lang onder de douche, zat alsnog goed in m'n eigen bubbel. Heb ook een ruggenprik gehad, wat ik ook kan aanraden ;) Al met al om 8 uur 's ochtends ingeif m.b.v. weeopwekkers, mn vliezen braken die ochtend om 6 uur al spontaan (de dag ervoor wel pilletjes gekregen voor het verstrijken van de baarmoedermond, ballon bleef niet zitten.) Om 1500 uur de ruggenprik, om 1700 was onze zoon er. Onze zoon was dysmatuur (p3), dus we moesten daarna nog 3 dagen blijven. Maar we werden erg goed verzorgd! Ik hoop ondanks mijn positieve ervaring nu wel natuurlijk te kunnen bevallen, want dat lijkt me ook gewoon een bijzondere ervaring. Maar mocht het weer een inleiding worden, dan vind ik dat ook prima.

één maand geleden

Reactie op Mama2324

Ik ben de vorige keer ingeleid vanwege een hoge bloeddruk bij 40+3. Ik heb ...
Oef, sorry voor m'n typefouten 😆

één maand geleden

Ik wordt ook deze week ingeleid en vind het erg spannend allemaal. Hoe hebben jullie het ervaren met de pijn van het ballonnetje en de weenopwekkers?

één maand geleden

Reactie op babywenns

Wat fijn om te horen ☺️ Met pijn medicatie?
Hahaha jaaa dat wel! Ik had het zonder ook echt niet volgehouden, dus had eerst een morfine pomp omdat ik een tijd moest wachten op ruggenprik, en uiteindelijk na de ruggenprik heerlijk kunnen bij slapen…. Aanrader hoor!!!

één maand geleden

Reactie op limayke

Ik wordt ook deze week ingeleid en vind het erg spannend allemaal. Hoe hebb ...
Ik heb net de ballon gehad. Het is een vervelend gevoel maar het doet geen pijn. Het is even doorbijten want het is wel wat gevoeliger daar maar niet dat het zeer deed gelukkig

één maand geleden

Vorige keer ingeleid ronde de 40 weken dmv een ballon rond 22.00 savonds.. Zetten was niet zo fijn maar ook niet extreem pijnlijk. Weeën begonnen vrijwel gelijk, helaas weinig personeel waardoor ik me niet echt gehoord voelde. Na 11 uur weeën kwam de arts pas kijken naar de ontsluiting. Bleek rond de 5 cm te zijn waarna ze gelijk mijn vliezen gingen breken. Helaas stopten de weeën hierdoor en kreeg ik wee opwekkers. Ze bleven maar verhogen en ik kwam in een weeenstorm terecht. Op een gegeven moment de ruggenprik gevraagd, omdat ik ook dacht nog even lekker te kunnen chillen... Helaas lag ik alleen maar te trillen😁 pijn was overigens wel eventjes weg, maar van chillen was geen sprake. Binnen 1-2 uur had ik volledige ontsluiting, wel erg veel druk pijn maar voelde de persweeën niet echt. Uiteindelijk dus op eigen kracht 2uur geperst... geen fijne ervaring en hoop dat het dit keer gemakkelijker verloopt!🤞

één maand geleden

Ik was op maandag opgenomen met gebroken vliezen (35+4) en de week erna op woensdag ochtend hebben ze een ballon geplaatst. Deed geen enorme pijn maar was wel vervelend omdat ze nauwelijks ruimte hadden door het hoofdje wat al heel laag was. Ze zeiden dat het 24/48u kon duren maar binnen een half uur kreeg ik al steeds heftigere, regelmatigere krampen. Al snel daarna zat ik op om de 2 min weeën en toen ze aan het ballonnetje trokken kwam hij er al uit en had ik 4cm. Mijn lichaam pakte het heel snel op en kreeg een weeenstorm. Met 6cm een ruggenprik gekregen en toen zat ik in no time (door weer kunnen ontspannen) op 10cm en na 24min persen was hij daar. Ik vond het een zeer positieve ervaring en blij dat ik geen opwekkers ofzo nodig heb gehad.