21 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk.. want dit missen wij nog: - adapters voor de maxi cosi-joolz + - Meerijd plankje voor de Joolz

2 maanden geleden

Alleen een meerijdplankje voor de kinderwagen. Verder hebben we alles nog/al. Kijk ook altijd goed bij bijvoorbeeld babypark en babydump enz. Die gaan vaak mee stunten en soms is het daar dan zelfs goedkoper.

2 maanden geleden

FYI je krijgt een gratis Stokke Tripp Trap babyset (zo’n zitje) twv 60,- bij aankoop van de Tripp Trapp + Newborn set :) moet je wel zelf even in je mandje doen, dan zie je de korting (of dus eigenlijk dat ie gratis is) verrekend worden.

2 maanden geleden

Wij hebben badje, tripptrapp stoel gehaald, luiertas, hydrofiele doeken en lakentjes. Alleen nu zag ik dat de luiertas bij de babydump goedkoper is dan waar ik hem voor heb

2 maanden geleden

Wij hebben net de trip trap met newborn set besteld. Handig dat het baby setje dan gratis was. Hydrofiele doeken ook meteen mee besteld. 😁

2 maanden geleden

Gisteren stokke limas draagzak gekocht, dacht goede aanbieding gepakt te hebben echter bij babydump nóg goedkoper. Erg zuur dus de draagzak van prenatal terugbrengen

2 maanden geleden

Let erop dat dit geen echte kortingen zijn. De prijzen zijn omhoog gegooid de afgelopen weken en de ‘korting’ is de normale prijs

2 maanden geleden

@Martinelaan dat is niet met alles zo hoor 😊

2 maanden geleden

Wel met heel veel inderdaad. Tip: check nog even een prijsvergelijker online 😉

2 maanden geleden

Reactie op martinelaan

Let erop dat dit geen echte kortingen zijn. De prijzen zijn omhoog gegooid ...
Stokke is echt wel in korting. 🙈 Stoel origineel €259 nu €215 New born set €129 nu €97 Baby set € 59 nu gratis

2 maanden geleden

Reactie op martinelaan

Dit klopt inderdaad niet. Heb al weken 3 sites openstaan en allemaal dezelfde prijs

2 maanden geleden

Ook is er super veel tijdelijk uitverkocht op de website😅

2 maanden geleden

Reactie op mj1997

Inderdaad.. Puckababy in de aanbieding en geen newborn slaapzak beschikbaar 😏 Zegt het personeel in de winkel 'Ja er komen nieuwe kleuren'. Gooi het dan niet in de aanbieding joh..

2 maanden geleden

Ik keek gisteren avond en 3 kwart van de site was al uitverkocht🫠

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Dit was al maandag 😂 ik zocht nog een vloerkleed en echt 75% was al uitverkocht online

2 maanden geleden

Wij wilden de adapters voor de joolz day 5 nog maar de autostoel adapter was uitverkocht. Babypark heeft laagste prijsgarantie en daar waren ze nog wel, dus wij hebben net beiden met 20% korting bij Babypark gekocht. Mochten jullie iets zoeken wat Babypark of Babydump heeft is dat het nog waard om te proberen.

2 maanden geleden

Reactie op Vlinderrr

Wij wilden de adapters voor de joolz day 5 nog maar de autostoel adapter wa ...
Wat slim!🤭

2 maanden geleden

Reactie op mj1997

Ja dat viel me ook al op 😅

2 maanden geleden

Reactie op martinelaan

Klopt want babyfoons was vorige week al korting op en nu dan weer en precies dezelfde kortingen

2 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ja maar dat was al zo. Alleen stond er toen bij dat ze verhuizen naar een ander magazijn en daarom veel niet op de website te bestellen was. Dat hebben ze nu weggehaald zodat het lijkt denkt ik alsof mensen massaal in geslagen hebben en je zo zelf gaat denken ik moet snel bestellen 🙈