Hoi allemaal,
Vandaag zijn de mega mazzeldagen bij Prenatal begonnen.
Ik ga denk ik een inbakerdoek van Puckababy en kinderstoel van Stokke bestellen.
Wat gaan jullie allemaal inslaan? 🤗
Alleen een meerijdplankje voor de kinderwagen.
Verder hebben we alles nog/al.
Kijk ook altijd goed bij bijvoorbeeld babypark en babydump enz. Die gaan vaak mee stunten en soms is het daar dan zelfs goedkoper.
FYI je krijgt een gratis Stokke Tripp Trap babyset (zo’n zitje) twv 60,- bij aankoop van de Tripp Trapp + Newborn set :) moet je wel zelf even in je mandje doen, dan zie je de korting (of dus eigenlijk dat ie gratis is) verrekend worden.
Wij hebben badje, tripptrapp stoel gehaald, luiertas, hydrofiele doeken en lakentjes. Alleen nu zag ik dat de luiertas bij de babydump goedkoper is dan waar ik hem voor heb
Gisteren stokke limas draagzak gekocht, dacht goede aanbieding gepakt te hebben echter bij babydump nóg goedkoper. Erg zuur dus de draagzak van prenatal terugbrengen
Ook is er super veel tijdelijk uitverkocht op de website😅
Inderdaad.. Puckababy in de aanbieding en geen newborn slaapzak beschikbaar 😏 Zegt het personeel in de winkel 'Ja er komen nieuwe kleuren'. Gooi het dan niet in de aanbieding joh..
Wij wilden de adapters voor de joolz day 5 nog maar de autostoel adapter was uitverkocht. Babypark heeft laagste prijsgarantie en daar waren ze nog wel, dus wij hebben net beiden met 20% korting bij Babypark gekocht.
Mochten jullie iets zoeken wat Babypark of Babydump heeft is dat het nog waard om te proberen.
Ik keek gisteren avond en 3 kwart van de site was al uitverkocht🫠
Ja maar dat was al zo. Alleen stond er toen bij dat ze verhuizen naar een ander magazijn en daarom veel niet op de website te bestellen was. Dat hebben ze nu weggehaald zodat het lijkt denkt ik alsof mensen massaal in geslagen hebben en je zo zelf gaat denken ik moet snel bestellen 🙈