7 Reacties

één maand geleden

Lijkt mij gezien de locatie op een linea alba abdominis. De plek waar je rechte buikspier gaat wijken. Het kan zijn dat je meer striae gaat krijgen (daar is dit ook een soort vorm van). Snap je mogelijke teleurstelling maar striae kan ook echt goed wegtrekken! Bij mij zie je na 2,5 jaar er niks meer van. Nu weer 24+2 zwanger en de kleine rood/paarse kronkeltjes komen weer terug op dezelfde plek. Interesseert me nu echt niks meer gezien de bounce back van de vorige ervaring! Wel vind ik m’n buik raar omdat m’n navel niet naar buiten popt maar een soort uitgerekte krater wordt 🤣. Ach zo heeft iedereen z’n dingen 🙈. Maar jammer hè dat je er niks aan kan doen vooraf .. stomme genen 🙈

één maand geleden

Het lijkt er helaas wel op😟 mijn borsten zitten helemaal onder, vind het ook vreselijk, dus ik snap je wel.. zo jammer dat dit er “bij hoort” voor sommigen. Maar denk dat we ons best moeten doen om het (uiteindelijk) soortvan te accepteren❤️

één maand geleden

Ik vind het moeilijk te zien. T ziet er anders uit dan mijn striae. Weet dat je er weinig tot niets aan kunt doen, de crème die ze verkopen als anti-striae is geldklopperij, maar crème algemeen smeren kan helpen doordat het smeren zelf de bloedsomloop stimuleert (dat houdt de huid soepeler en daardoor minder kans op striae).

één maand geleden

Volgens mij is dit een zwangerschapsstreep en geen striae

één maand geleden

Reactie op zaas

Volgens mij is dit een zwangerschapsstreep en geen striae
Ik dacht dat een zwangerschapsstreep donkerder is? Dit is wel wat donkerroze/rood. Maar ik heb ook een hele lichte huid, met weinig pigment. Ik hoop dat je gelijk hebt...! 🥺

één maand geleden

Dit lijkt striae. De zwangerschapsstreep is licht tot donker bruin van kleur. Dit lijkt meer rood/roze.