29 Reacties

6 dagen geleden

Amina misschien? Hafsa en Houda zijn ook wel bekende. Van je lijstje vind ik Yara het leukst.

5 dagen geleden

Ik moet er ook 1 hebben. Vind het zo moeilijk. Vind Sofya wel wat hebben. Spreek je niet uit als Sofia.

5 dagen geleden

Waarom geen Aya als ik vragen mag? En voor voor wie moeten de namen zijn toegestaan?

5 dagen geleden

Nouraya & Layla vind ik ook leuk. Ik ben zelf Romaisa🙈

5 dagen geleden

Reactie op Selmx

Waarom geen Aya als ik vragen mag? En voor voor wie moeten de namen zijn to ...
Mijn nichtje heet zo💗 maar Aya en Maysae vind ik ook heel prachtig.

5 dagen geleden

Reactie op Maiss

Nouraya & Layla vind ik ook leuk. Ik ben zelf Romaisa🙈
Mijn zusje heet Layla hihi Nouraya ook mooi en mijn man vindt Roumaisa mooie naam🙈.

5 dagen geleden

Reactie op Selmx

Waarom geen Aya als ik vragen mag? En voor voor wie moeten de namen zijn to ...
Vergeten te reageren maar voor Marokkaans consulaat worden niet alle namen geaccepteerd. Ik zelf neig erg naar Amber

5 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Amina misschien? Hafsa en Houda zijn ook wel bekende. Van je lijstje vind ...
Ik twijfel zo erg nu tussen Amber, Yara en Amira. Ik weet het gewoon echt niet en of het toegestaan is

5 dagen geleden

Reactie op Arianne105

Ik twijfel zo erg nu tussen Amber, Yara en Amira. Ik weet het gewoon echt n ...
Van Amber wist ik niet dat het Arabisch was, de andere twee lijken me sowieso wel bekende Islamitische namen toch? 😁 Zou je anders niet kunnen informeren welke namen iig sws mogen?

5 dagen geleden

Reactie op Arianne105

Ik twijfel zo erg nu tussen Amber, Yara en Amira. Ik weet het gewoon echt n ...
Zijn alle drie zeker Arabische namen! Ik heb de variant Mira nog op mijn lijstje, in plaats van Amira

5 dagen geleden

Noorayn vind ik een prachtige naam! Ik had een meisje op de peuter groep met deze naam en die is mij altijd bij gebleven 💕

5 dagen geleden

Reactie op Arianne105

Vergeten te reageren maar voor Marokkaans consulaat worden niet alle namen ...
Dat was echt een aantal jaar geleden. Toen mijn zoontje geboren werd en we hem gingen inschrijven, en gevraagd hebben of het een probleem zou zijn als we wat anders hadden, toen zei die medewerker je mag tegenwoordig alles kiezen, al noem je hem Kees. Dit was +/- 2.5j geleden.

5 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Van Amber wist ik niet dat het Arabisch was, de andere twee lijken me sowie ...
Vroeger hadden ze een namenlijst bij de Marokkaanse consulaat. Tegenwoordig maakt het allemaal niet meer uit en accepteren ze alles.

5 dagen geleden

Ik ben opzoek naar een Arabische meisjes naam met een mooie islamitische betekenis🥴 Bijna niet haalbaar met meisjesnamen..

5 dagen geleden

Reactie op Arianne105

Ik twijfel zo erg nu tussen Amber, Yara en Amira. Ik weet het gewoon echt n ...
Allemaal toegestaan. Marokkaanse consulaat is stukken minder streng dan 10 jaar geleden.

5 dagen geleden

Reactie op Selmx

Dat was echt een aantal jaar geleden. Toen mijn zoontje geboren werd en we ...
Serieus dat is wel goed om te weten! Dankjewel ik wil wel eigenlijk een naam met een mooie betekenis🥹. Ik wist niet dat dit zo moeilijk kon zijn.

5 dagen geleden

Reactie op Kiki05

Allemaal toegestaan. Marokkaanse consulaat is stukken minder streng dan 10 ...
Dat is wel fijn, wil wel een naam wat er goed bij past. Ik vind het zo lastig zucht pff. Ik wil niet achteraf spijt gaan krijgen😭

5 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Van Amber wist ik niet dat het Arabisch was, de andere twee lijken me sowie ...
Je spreekt het uit als 3amber arabisch vind ik het heel mooi, maar op zijn Nederlands denk ik weer te Nederlands als ze naar school gaat😭

5 dagen geleden

Reactie op TWBD

Noorayn vind ik een prachtige naam! Ik had een meisje op de peuter groep me ...
Ook hele mooie naam, maar ik denk dat ik het te lang vind. Ik ben echt moeilijk🤣

5 dagen geleden

Reactie op Floun

Zijn alle drie zeker Arabische namen! Ik heb de variant Mira nog op mijn li ...
Ook heel mooi ik ken iemand heeft echt pas Mina genoemd💗