40 Reacties

2 maanden geleden

Inaya, prachtig 😍

2 maanden geleden

Ik heb geen verstand van Arabische namen (ben zelf Nederlandse) maar had zelf ooit Lina op mijn lijst en hoorde dat die Arabisch was. Ik vind het nog steeds een mooie naam! Verder vind ik Amber, Yara, Eliza/Elisa of Inaya ook erg mooi

2 maanden geleden

Reactie op Arianne105

Je spreekt het uit als 3amber arabisch vind ik het heel mooi, maar op zijn ...
Ja, dat dacht ik ook al met die spelling. Dat mensen het gewoon op zijn Nederlands zouden zeggen 🫣 Ik had vroeger ook een vriendin genaamd Wafae, vond dat ook nog wel een leuke naam 😁

2 maanden geleden

Reactie op Arianne105

Serieus dat is wel goed om te weten! Dankjewel ik wil wel eigenlijk een naa ...
Ik ervaar hetzelfde. Met m'n zoontje waren we er snel uit, maar nu met een meisjesnaam vinden we het echt moeilijk..

2 maanden geleden

Jenna(h), wat hemel betekent.

2 maanden geleden

Ik ken iemand die haar kindje Dua heeft genoemd, volgens mij is dit een Arabische naam. Verder vind ik Yara, Amber en Inaya mooi

2 maanden geleden

Kenza, esma, nadia vind ik persoonlijk erg mooi

2 maanden geleden

Mijn lijstje voor jongensnamen is echt lang, maar nu 30 weken zwanger van een meisje… ik weet het ook echt echt nog niet 😅. Amber en Yara vind ik in jouw lijstje het leukst!

2 maanden geleden

Reactie op Faarx

Mijn lijstje voor jongensnamen is echt lang, maar nu 30 weken zwanger van e ...
Pfff ik ben 32 weken en ik weet het echt nog steeds niet😭. Wat leuk gefeliciteerd! Had je genderreveal gedaan en dacht je jongen? Omgg

2 maanden geleden

Reactie op Arianne105

Pfff ik ben 32 weken en ik weet het echt nog steeds niet😭. Wat leuk gefeli ...
Ik ben ook bijna 32 weken en ook hier nog geen naam 😭😭😭. Wij hebben gewoon aan de verloskundige gevraagd wat het geslacht is bij 20 weken. Voor die tijd was ik ervan overtuigd dat het een jongen was, geen idee waarom😂😂😂😂😂

2 maanden geleden

Sakeenah

2 maanden geleden

Reactie op LiselotteMus

Sakeenah
Komt uit de Koran en betekend rust/vrede. Mijn zusje heeft haar dochtertje zo genoemd en ik vind het echt een mooie naam

één maand geleden

Reactie op Faarx

Ik ben ook bijna 32 weken en ook hier nog geen naam 😭😭😭. Wij hebben gewo ...
Omg ik had dit dus ook! Ik was ook zwaar overtuigd dat het een jongetje werd en heb 2 namen, dus veel makkelijker om uit te kiezen. Nu weet ik het echt niet tussen Yara, Amber en Inaya🙈

één maand geleden

Reactie op Arianne105

Omg ik had dit dus ook! Ik was ook zwaar overtuigd dat het een jongetje wer ...
Je hebt tenminste een top 3!!!! Ik zou gewoon lekker wachten tot ze geboren is. Als je naar haar kijkt weet je precies welke naam bij haar hoort ☺️☺️☺️ Als je nu al gaat kiezen, bestaat er altijd een kans dat je toch de andere naam wilt geven, haha!! Ik heb nog niet eens een top 3…. Ik weet het gewoon echt niet 🥲

16 dagen geleden

Ik ben heel nieuwsgierig wat jullie van de meisjesnaam Zaza vinden?

16 dagen geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi, maar als jij het mooi vindt dat telt het belangrijkste💗

16 dagen geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Is dit een Arabische naam? Nooit van gehoord. Vindt hem persoonlijk ook niet mooi🫠

16 dagen geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik moet denken aan pluk van de pettenflet 🙈

16 dagen geleden

Ik heb een hele lijst voor jullie die ik had opgeslagen . Bij mij is het een jongetje geworden en dus geen van deze lijst . Ik heb wel al 2 dochters Aya en Jaiyana Liyana🌸 Inaya🌸 Noraine🌸 Amanaah🌸 Djennah🌸 Loujain🌸 Maysara🌸 Jaïda🌸 Maysae🌸 Talia🌸 Layane 🌸 Aleya🌸 Nadine🌸 Laina🌸 Larien 🌸 Amelien 🌸 Jumanah🌸 parel Anhar rivieren 🌸 Anssam 🌸 Lyjayn💖(liedjeen) zilver🌸 rysella of rysellah🌸 Muhaya🌸