Hoi allemaal!
Wij hebben vandaag te horen gekregen via de NIPt dat we een jongen krijgen 💙
Wij hebben een top 3 van namen die we beide leuk vinden, maar zijn op zoek naar nog meer inspiratie!
Onze top 3:
Bowie
Morris
Lou (uitgesproken met oe-klank)
Wat is jullie voorkeur?
Nog suggesties in dezelfde stijl?
Nog mama’s die al weten dat het een jongen wordt? 🥰💙
Oh wat leuk! Woon je in België? In Nederland mogen ze het geslacht niet vertellen.
Alle drie zijn super leuk! Morris hoor je nu wel super veel dus zou dan de voorkeur hebben voor Bowie of Lou.
Zo leuk dat je het nu al weet! Ik moet gewoon wachten tot de 20 weken echo 🙄. Loop in het ziekenhuis, want ben medisch. Heb rond 15,5 nog een echo en ga het dan wel vragen. Ben zo benieuwd!
Onze eerste zoon heet Maurice, nu op zoek naar iets wat erbij past. We wonen in Frankrijk dus het moet in de twee talen klinken. Ik dacht aan Paul of Georges, Juliette of Rosalie voor een meisje… allemaal traditioneel 😀 Mijn man vindt Collette leuk…
Na ze even alle drie op een geboortekaartje te plaatsen (ik ontwerp ze zelf); in combinatie met de achternaam, zijn we er uiteindelijk uitgeraakt wat het wordt 🥰💙 bedankt voor jullie input!
Wij krijgen ook een jongetje 🩵 Vind het zo zo zo lastig een jongensnaam haha🤭 Op ons lijstje staan nu (niet op volgorde:
Jaivey
Jayden
Jace
Sem
Mayson
Noud
Lio
Jesse
Onze jongen heet Noud! Zijn er al helemaal over uit 🥰 heb zoveel zin in zijn komst!
Hebben bij onze eerste haar naam actief gebruikt tijdens de zwangerschap en dat doen we nu bij Noud weer. Dan wordt het alvast echt zijn eigen naam 🥰
Onze jongen heet Noud! Zijn er al helemaal over uit 🥰 heb zoveel zin in zi ...
Vind Noud ook een heeeele mooie naam!
Stond bij mij ook heel hoog maar mijn partner was geen fan…
Wij zijn ook al uit over de naam, gebruiken het ook actief, en het voelt helemaal juist 🥰