5 Reacties

één maand geleden

Het wordt aangeraden om in een jacuzzi van boven de 37 graden max een 15 min te zitten. Onder de 37 graden kun je er langer in. Ik denk dat het voor een keertje niet heel veel kwaad kan maar ik zou het niet te vaak doen.

één maand geleden

Wij hebben een jacuzzi in de tuin. En in de handleiding staat dat je als zwangere vrouw niet hoger mag als 37 graden. Dit omdat het anders koorts kan nabootsen. Heb dit ook gecheckt bij de verloskundige en dat klopt. Qua tijds limiet is er mij niks verteld. Heb bij mijn tweede uren erin gezeten. Zolang je je goed voelt is het prima

één maand geleden

Geldt die temperatuur alleen voor jacuzzi's of ook als je gewoon in bad gaat? 🙈 ik doe het bad vaak wel warmer dan 38 graden

één maand geleden

Reactie op renoat

Geldt die temperatuur alleen voor jacuzzi's of ook als je gewoon in bad gaa ...
Dat geldt voor alles waar je je in omhult. Het gaat erom dat je lichaamstemperatuur niet (te veel) mag stijgen.

één maand geleden

Iichaamstemperatuur mag niet boven 39 uitkomen. Echter heeft onderzoek aangetoond dat in sauna’s bijv. Je lichaamstemperatuur nooit boven de 38 komt (bij een normale sessie). Neem aan dat hetzelfde geldt voor jacuzzi. Uiteraard voel je zelf wel aan wanneer je het warm krijgt en de jacuzzi oncomfortabel wordt.