7 Reacties

één maand geleden

Als jij dat fijn vindt zeker doen! Je leest wel is dat de hygiëne soms een ding kan zijn bij jacuzzi’s maar dan zit er in elk hoekje zwaar gevaar als je het mij vraagt 🤣. Lekker bubbelen dus! Je lijf geeft vanzelf aan als het too much wordt. Sauna kan ook nog eventueel, op de infrarood na en zou de 80 gr + sauna’s wel vermijden en niet te lang liggen. Alvast veel ontspanning toegewenst 😉🙏🏻

één maand geleden

Kan voorlopig nog gewoon! Vanaf het derde trimester wordt het afgeraden, zo rond week 32. Het wordt dan afgeraden omdat jacuzzi’s vaak wel veel bacteriën bevatten (lekker warm bewegend water), en je risico op infecties vanaf dan groter is. Oh en als het zo heet is dat je helemaal gaat gloeien, is het ook handig om er na 10 minuten uit te gaan. Koortsachtige omstandigheden zijn niet fijn voor je kleintje. Maar meestal is een jacuzzi in een sauna niet zo heet hoor!

één maand geleden

Ik heb me dit ook vaker afgevraagd. Eigen jacuzzi hier thuis, maar al voor de zwangerschap besloten om er geen gebruik van te maken totdat kleintje er is en ik weer op de been ben. Voor 10 min vind ik het teveel gedoe.

één maand geleden

Dit wordt vooral afgeraden in het eerste trimester en ivm met de bacteriën wanneer je ontsluiting hebt. Dus je zou nu prima kunnen. Ik ben denk ik met 17 weken nog naar de sauna geweest, zelfs een opgieting gedaan, was prima te doen ( ik ging wel vaker naar de sauna voor de zwangerschap). Verder overal rond de 10 minuten in geweest waar ik anders 15 tot 20 zou doen. En wat langer rust tussendoor, en niet koelen d.m.v. een dompelbad maar rustig onder de douch. Ook kwam ik meerder zwangere vrouwen tegen die al veel verder waren dan ik op dat moment. En indd je lichaam geeft echt wel optijd aan wanneer je eruit moet. Ik vond het erg ontspannen, veel plezier 🍀🤗

één maand geleden

Wij hebben ook een jacuzzi thuis en ik ga er gewoon in. Ik zet m niet op 40 graden maar op 37 ongeveer, net zoals m’n lichaamstemperatuur en dan is het lekker aangenaam 😊 Doe wat goed voor je voelt, ontspannen is ook belangrijk 😇

één maand geleden

Ik heb een jacuzzi thuis en ga er gewoon in tot 32 weken. Ik zet hem wel op 36/37 graden maar die in de sauna zijn vaak 39/40 graden en dan wordt aangeraden om er max 10/15 min in te gaan.

één maand geleden

Ben ik gisteren ook naar de sauna geweest.. Ik zou zeggen gewoon gaan hoor.. Ik was ook helemaal vergeten hoelang in bubbelbad zat en de kleine is nog steeds helemaal baby ik mijn.. En zwemmen zo lekker om even minder gewicht te voelen.. Pak lekker jullie Q-time samen